Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

sweater weather.



Aloha! Dzisiaj był piękny dzień, pełen słońca :3 aż miło było wyjść na dwór! W sumie cały dzień szybko zleciał... Po południu byłam na siłce i basenie... wakacje coraz bliżej, więc trzeba zacząć ćwiczyć :) 
Dzisiaj wybrałam sobie zwykłą bluzę koloru khaki, na nią narzuciłam czarną skórkę, jeansy i trampki. W razie pogorszenia pogody miałam przy sobie szalik który uratowałby mnie z opresji :) 















Co na sobie mam?
bluza - hm
kurtka - amisu
spodnie - tommy hilfinger
buty - hm 




3 komentarze:

  1. lubię takie zestawy:)

    ________________________

    http://pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I think you look edgy and groovy. That outfit is quite simple, but so comfy and chic! Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    OdpowiedzUsuń