Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Are we all we are?



 
Cześć ;)
Długo mnie tu nie było, a czas leci i leci ! Święta, sylwester i studniówka zbliża się ogromnymi krokami! Wczoraj 
udekorowałam okna kolorowymi lampeczkami i nagle poczułam świąteczny klimat… 

           
                          
Dzisiaj miałam wolną chwilę, więc stwierdziłam, że mogę ją poświęcić na bloga. Wybrałam koszulę z motywem ‘skóry węża’. Jakoś nie bardzo lubię go oglądać, ale oczywiście znajdą się wyjątki, takie jak ta koszula. Do tego założyłam najzwyklejsze rurki,  skórzane buty „sztyblety”. Jedyny dodatek to zegarek. Prosty zestaw, ale podoba mi się. Przede wszystkim jest bardzo wygodny, a to wielki plus. Dobry do szkoły, do miasta, na co dzień.
  








      

Tak w ogóle, to powinnam zacząć już szukać sukienki na studniówkę, ale jak na razie nie ma nic ciekawego w sklepach. Wydaje mi się, że nie jestem jedyną osobą, która teraz będzie zmagała się z tym problemem, bo jednak jest to ważne wydarzenie w życiu każdej dziewczyny… Co prawda, zostało hmm 2 msc, ale jednak zostawiać sukienkę  na ostatni weekend przed samą imprezą to szaleństwo… znając moje podejście do życia tak właśnie skończę i na wariata będę szukała czegoś fajnego w sklepach…

            









Co na sobie mam?
bluzka - Bonmarche
spodnie - Pieces
buty -Lasocki
zegarek - CK









20 komentarzy:

  1. Love the print of your top:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno CIę nie było... fajny print na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj jest tak że się długo chodzi po sklepach i nic nie ma ;p a tydzień przed studniówką znajdziesz idealną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no bo nie ma to jak lampki!:) dobrze CIę widzieć piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula ;) Ja byłam wczoraj u krawcowej, apropos studniówkowej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this style!! This blouse is really adorable <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo! ale Ty jesteś fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula bardzo lubię zwierzęce motywy

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this style!! :) I would wear it the same way! Very cool :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog:) subskrybuję i zapraszam do mnie:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. love your outfit!!
    nice blog
    new post on my blog, I'll wait on www.likeaclown.org, let me know if you like it!
    a lot of kisses!
    Like a clown

    OdpowiedzUsuń