Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

there's only one way...

Witajcie! Dwa tygodnie września już za nami! Osobiście lubię jesień pomijając fakt, że pogoda zmienia się cały czas jak w kalejdoskopie, a jednak ma to swoje zalety! Uwielbiam  jak wstaje i rano wyglądam przez okno, a tam widzę gęstą i białą mgłę. Całe 'zwykłe' i 'codzienne' otoczenie spowite tajemniczością nabiera zupełnie innych wartości i sprawia, że pijąc poranną kawę i słuchając dobrej muzyki w głowie rodzi się milion nowych pomysłów, które później męczą mnie cały dzień, bo nie mogę się doczekać kiedy będę mogła je zrealizować krok po kroku!


video 



Ostatnio takim pomysłem było zmontowania filmiku. Wystarczyło połączenie piosenki i jedno spojrzenie na buty, aby później myśleć i planować co zrobić  żeby wszystko w miarę dobrze wyszło.
Cały weekend nie było mnie w domu, bo byłam u rodziny na Mazurach, jednak znalazłam chwilę, aby  móc zmontować kilka ujęć i skleić w jedno.  I jak wam się to podoba?

Osobiście uważam, że forma kilkusekundowego filmiku lepiej pokazuje ubrania, bo wiadomo zdjęcia są statyczne i ciężko na nich wyeksponować każdy detal stroju który najlepiej prezentuje się kiedy jest dynamiczny, jednak te 'kilka' sekund jest czasochłonne i można dostać kota, jak coś do siebie nie pasuje i trzeba  zaczynać  wszystko od nowa. :)



Strój składa się z luźnej bluzki z jednym ramieniem. Pamiętam, że jak byłam młodsza powtarzałam sobie 'nigdy nie będę nosła bluzek z jednym gołym ramieniem! jak to wygląda?!'  Jednak, po upływie czasu  zmieniło mi się zdanie albo znalazłam wyjątek, który musiał znaleźć się u mnie w szafie :) W bluzce podoba mi się to, że rękaw jest tkz. 'nietoperzem' oraz cała jest ozdobiona ciekawym motywem 'pawiego piórka'. Do bluzki założyłam 'gumowe' spodnie, które przypominają skórę oraz czarne sztyblety :) Cała stylizacja jest bardzo wygodna  :)



 
 

Co na sobie mam?
bluzka- top shop
spodnie - bershka
buty - lasocki



20 komentarzy:

  1. That Topshop top is soooo nice:) You look fab!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się krój bluzki, ale wzór już niekoniecznie :) Kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie niebanalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę jak świeci słonko, gdy wstaję:)
    fajny klimat zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty fajnie piszesz ! obserwuję i zapraszam do siebie kicia : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, podoba mi się ta bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjęcia są niesamowite <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This top is really beautiful. Love the setting with the curtains in the background. Thanks for posting and feel free to drop by me anytime.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam że lubisz taki widok za oknem rano ;p ja tam jednak wole słoneczko ;p super ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing photos!
    xoxo
    ffrreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful photos!!!!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cool photos, girl! :) You look like a model!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nie cierpię jesieniiiii:P
    fajny klimat zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka po prostu genialan- zakochałam się !!!!!

    OdpowiedzUsuń