Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Ver.Coca.


Siemanko! Udało mi się zdobyć puszkę z napisem Vermax! Mała rzecz, a jak cieszy! Wakacje strasznie szybko mijają, nie mam czasu nawet napisać coś nowego... W przyszłym tygodniu wylatuję na Kretę. Mam nadzieję, że pogoda będzie dobra i uda mi się odpocząć!



Przypominam o klikaniu 'WOW'ów -----> http://www.shwrm.pl/konkurs_elle/2116  
Narazie idzie super, ale może być więcej, klik klik, klik :D




Dzisiaj wyjątkowo leniwy post! Przygotowałam kilka wakacyjnych inspiracji :)
wrrr... podkręcają mnie i nie mogę już się doczekać wyjazdu jeszcze bardziej :3




















 

 


Do.zo.ba.cze.nia,
Pewnie  po wakacjach
xoxoxo.
V.

21 komentarzy:

  1. Great blog! Maybe you want to visit my blog. i'm new to this http://ffrreedom.blogspot.com.ar

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu! ;D
    super inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czadowe inspiracje :) baw sie dobrze na Krecie, bedzie super!!!
    i super vermaxowa puszka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki tygrysek ;) miłego pobytu na Krecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę taki brzuszek, jak Pani na zdjęciu :)) wakacyjnie tu i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie inspirujące zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje! Szkoda, że wakacje się kończą ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. wow i love this entry,
    so inspiring and such a good summer vibe

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre zdjęcie! :-) super inspiracje, szczególnie podoba mi się to serce, mega klimatyczne! dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. szalej na Krecie! czekamy po powrocie na relację;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tu jasno i świeżo, pięknie <3 na pewno będę wpadać częściej ;)
    Jeśli będziesz miała odrobinkę czasu, zapraszam również do mnie www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oh! Kreta... ale Ci zazdroszczę :D ja dopiero "wakacje" bede mieć w październiku, do NY lecę i bedzie już zimno :< a Ty do takiego ciepełka lecisz! super inspiracje :)

    zapraszam do siebie i obserwuję z przyjemnością! :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudowne zdjęcia <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń