Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Red, red.




Cześć, w sumie zaczyna się już 3 tydzień wakacji. Jejku jak ten czas leci! Niedawno jeszcze czekałam na zakończenie roku szkolnego… W sumie pomimo, że mam wolne od szkoły, czasu wciąż mało.  Mam nadzieję, że uda mi się częściej tutaj zaglądać, bo na razie słabiuteńko to wygląda.




Dzisiaj przygotowałam coś co w sumie można założyć na imprezę. Prosto, tanio i wygodnie. Zdecydowałam się na zwykłą „bluzkę” bez ramiączek, co do czego jest to zwykła czarna  spódniczka. 





Do tego czarne najzwyklejsze legginsy. Żeby ubranie miało charakter zdecydowałam się dodać do tego kołnierzyk z czerwoną tasiemką, która ożywi cały zestaw. Kołnierzyki są już dostępne w co drugim sklepie… Mój akurat jest robiony DIY więc jeżeli komuś się nudzi może stworzyć niepowtarzalne cudeńko.













Częstym problemem jest dopasowanie odpowiedniej torby. Ja sama czasem męczę się i nie wiem, co wybrać. Najbardziej pożądana jest pakowna i uniwersalna.  Zwykła czarna torba w tym przypadku spełni swoją rolę. Osoby, które mają w sobie więcej odwagi mogą szukać czegoś ciekawego w różnych odcieniach złota.




Buty? Zdecydowałam się na koturny koloru khaki, który jest modny w tym sezonie.
Gruba bransoleta która imituje wielkie złote ćwieki jest dobrym dopełnieniem.














16 komentarzy:

  1. Świetny kołnierzyk
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten kołnierzyk, dodaje elegancji :) mam chyba takie same buty, tylko że miętowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :-) pasuje Ci ten kolor na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kołnierzyk, zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz :)) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. VEry cool style ;)
    xoxo from Munich

    OdpowiedzUsuń