Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Every sky will be blue ....

Cześć ! Na dzisiaj przygotowałam coś w imprezowej wersji. Wiadomo, przed nami dużo wolnego czasu więc... trzeba się przygotować na sporą dawkę szaleństwa! Osobiście nie lubię chodzić w kusych sukienkach, spódniczkach... dlatego zdecydowałam się na spodenki.

 W tym sezonie wszyscy oszaleliśmy na punkcie wszystkiego co jest podobne do skóry... Wydaje mi się, że to doskonale się sprawdzi !



 Biorąc pod uwagę, że dół jest obcisły zdecydowałam się na luźną szarą bluzkę z żorżety w drobne srebrne kropki. Co mi się w bluzce najbardziej spodobało ? Odsłonięte plecy i długi rękaw! Dzięki temu możemy swobodnie się poruszać i nic nas nie uwiera. Cienki materiał sprawia, że bluzka jest prześwitująca co dodaje więcej efektu.



Z butami też można szaleć. Wybrałam sandałki na wysokim obcasie. Wygodne, ale w sumie trzeba uważać, żeby się nie połamać... :3







 Co na sobie mam?
buty - buffalo
bluzka - Dorothy Perkins
spodenki - MISO
 







23 komentarze:

  1. Podobają mi się zdjęcia, bo oddają trochę klimat imprezy c: Bluzka od Dorothy wygląda jak pokryta gwiazdami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie ostatnia fota miszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zdecydowanie wolę spodenki od wszelkich spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia ;)
    ciekawa bluzeczka .!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, love these photos! amazing!

    xoxo, Conny
    Fashionvictress.com
    Sunglasses Giveaway europe-wide - only until 7 June: Take part here!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest prześliczna :) !!!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna sesja! mega połączenie, szorty są czadowe. jaram się tymi zdjęciami, full profeska! jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia super wyglądasz na tej sesji

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! I'm your new follower! :) I hope you visit my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! I'm your new follower! :) I hope you visit my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia <3 wyszłaś pięknie !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. so so gorgeous

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowow!!! :)
    Cool photos! And very hot style!
    I like this a lot <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ostatnie najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna bluzka ! Chętnie widziaąłbym taką u siebie w szafie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje, ciekawy look :)

    OdpowiedzUsuń