Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

plumć.

Na dzisiaj przygotowałam  kilka zestawów odpowiednich na nadchodzącą pogodę :3 

1. Uwielbiam ramoneski i wszystko co ma podobny krój! Wybrałam czarną kurtkę na której możemy zauważyć bardzo ładny kwiecisty print! Idealny na początek wiosny!Uważam, że świetnie z nią będzie komponowała jasna sukienka. Ma ona bardzo ciekawą teksturę! Przypomina obrus zrobiony na szydełku :) 





Dodatki? Uwielbiam okulary! W tym przypadku odpowiednie będą zwykłe czarne i klasyczne, kształtem przypominające wayfarer ozdobione małymi ćwiekami. Świetnie do tego będą wyglądały koturny, które w tym sezonie są bardzo modne. Mile widziane są słomiane akcenty! Biała listonoszka doda całej stylizacji lekkości i sprawi, że cały strój będzie wyglądał interesująco. Z biżuterią powinniśmy uważać i wybrać coś delikatnego.



2.  Ostatnio coraz częściej na wystawach w sklepach możemy zauważyć  folklorystyczny akcent! Bardzo mi się to podoba. Haftowane kwiaty to jest to co  sprawia, że cały outfit staje się żywszy i weselszy! Kimono ozdobione tego typu designem świetnie wygląda w połączeniu z czerwonym koronkowy topem i skórzanymi spodenkami z wysokim stanem.









Dodatki?  Czerwone okulary! W tym wypadku możemy zaszaleć ponieważ będą one świetnie wyglądały z topem i czerwonymi kwiatkami na kimonie! Buty - koturny ze słomianą podeszwą! Oraz zegarek z kwiecistą tarczą! podoba mi się to :3 







3. PASTELOVE LOVE <3
Coraz częściej możemy znaleźć ulubione rzeczy w każdym odcieniu! Co mi się w tym podoba? Nawet jeśli zmieszamy błękit z różem, fiolet z zielenią i tak to wygląda ciekawie :) Głównym punktem tej stylizacji będzie czarna koszulka z  kolorowym printem :3




 Ostatnio wyjątkowo modne jest ozdabianie swoich telefonów różnego rodzaju etui :3 Też to lubię! Niestety przykre jest to, że te które są fajne, najczęściej są jedynie dostępne na iPhona.
 Gumowe buty?  Wydaje mi się, że W tym sezonie ciężko będzie się im oprzeć. Nie wiem czy to wygodny pomysł, bo zapewne będą obcierały podczas pierwszych dni noszenia, ale czemu nie?





4.  Coś na chłodniejsze dni też musi się tu znaleźć, bo wiadomo, pogoda lubi zaskakiwać! Ramoneski w ostatnim czasie zyskały na popularności! Są już dostępne w praktycznie każdym kolorze,  w najróżniejsze nadruki, bla bla bla!





Mi wpadła w oko ta biała, która świetnie będzie wyglądała z czarnymi bodami z neonowym nadrukiem 'MALIBU'  do tego wybrałam listonoszkę o bardzo podobnym limonkowym kolorz . Czarne rurki z rozcięciem z przodu nogawki i czarne szyblety! Aby stylizacji nadać dziewczęcy look możemy wpiąć we włosy  stokrotki!





omomomom :3 oto jeszcze kilka inspiracji:
























13 komentarzy:

  1. Genial selección!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka z pierwszego zestawu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ZDJĘCIA.
    DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ

    może follow?:)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ekstra! kocham kurtke z pierwszego, "malibu", skorzane szorty, bluzke z tygrysem... pereleczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje "zestawy" bardzo przypadły mi do gustu ;) również lubię ten typ kurtek, aktualnie "poluję" na jedną ale na razie czekam na dostawę bo mój rozmiar dość szybko się rozszedł i się zdziwiłam w sklepie heh ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw nr 3 najbardziej trafia w moje gusta ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooj ta pierwsza ramoneska jest pięęekna - rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Those red wedges are so cute, I want them! Have a wonderful weekend :)

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  9. in love with the red heels!

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne propozycje na upalne dni, u mnie niestety 10 stopni ciepła tylko i pada , jesień ):

    OdpowiedzUsuń