Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2013

Please don't close your eyes...

Cześć :) Dzisiaj byłam w Warszawie. Pogoda jest przepiękna więc z chęcią chciało się spacerować po uliczkach pełnych ludzi. Zdecydowałam się założyć na siebie białą koszulkę na ramiączka, niebieską plisowaną spódniczkę oraz zwykłe czarne sandałki. Wygodnie mi się w tym chodziło więc nie narzekam :]

W spódnicy podoba mi się to, że jest lekka i zwiewna. Ma również piękny i soczysty kolor. Ozdobiona jest złotymi guziczkami po bokach.

Cały outfit jest luźny i wygodny. Nie ogranicza naszych ruchów i bardzo dobrze nadaje się na słoneczne dni.




Co na sobie mam?
spódnica - zara
koszulka - H&M



Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Każda osoba, która powoła się na mojego bloga dostanie 5%  zniżkę! 
Zapraszam!

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta spódnica! :)
    no i Pezet <3

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnica jest swietna! pasuje ci ten kolor

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love that blue pleated skirt. You look absolutely gorgeous!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci w tej spódnicy :) Warszawa jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita spódnica, kolor wystrzałowy, długość trochę ją uspokaja, wyglądasz stylowo!:)

    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i mam nadzieję, że Ty też zechcesz mnie odwiedzić, na www.pyzoletka.blogspot.com
    Pyzoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta spódnica ukradła moje serce, jest świetna uwielbiam plisowane jestem od nich uzależniona , a ta świetnie na tobie leży!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. in love with your blue skirt, you look so pretty

    happy monday
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no piekna jest ta spodnica- kolor boski- musze w koncu i ja cos w tym kolorze nabyc <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ta spodnica jest piekna, zdjecia tez sa super ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń