Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

white pearl.

Cześć! Za oknem coraz częściej widać słońce! Bardzo cięsze się z tego powodu :) W sumie jest już kwiecień i ostatecznie wypadałoby żeby tego śniegu nie było! Ach, żebyśmy mieli chociaż jakiś wpływ na to! Wiosna to moja ulubiona pora roku! Wszystko budzi się do życia, jest to okres kiedy możemy zacząć wszystko od nowa! Tak więc naszą garderobę wypadałoby również odświeżyć! Jeden z najprzyjemniejszych momentów każdej wiosny. :)



 
Dzisiaj przygotowałam coś co na wiosnę w sumie się nada, bo jest już zdecydowanie lżejsze niż poprzednie stylizacje :)
Wybrałam spódniczkę mini z zamkiem, który przechodzi przez cały przód. Do tego zdecydowałam się na zwykłą czarną bluzkę zapinaną na drobne guziczki.  Na wierzch narzuciłam czarno-złoty sweterek. Uważam, że bardzo dobrze wygląda w tym wydaniu ponieważ wszystko jest zachowane w odpowiednim odcieniu.


 Cały zestaw jest dosyć odważny i nie wydaje mi się, że każda osoba będzie dobrze się w nim czuła. Dlatego bez przekonania i pewnego wyboru nie powinniśmy się zmuszać i na siłę w tym chodzić.













Dodatki? Naszyjnik o ciekawym kształcie = perły w koronie :)



Co na sobie mam?
spódniczka - stardivarius
bluzka i sweterek - bershka
buty - converse

Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Każda osoba, która powoła się na mojego bloga dostanie 5%  zniżkę! 
Zapraszam!





8 komentarzy:

  1. jakie szalone zdjęcia :D super, chcę już chodzić z gołymi nogami! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak..converse one pasują do wszystkiego ;) i super naszyjnik !!!

    http://mlle-callays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice cardigan! Love your pendant!
    Thanks for stopping over my blog doll!!
    Do follow too if you like on G+, Bloglovin, GFC etc! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Bloglovin' | Google Plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha świetne zdjęcia.Widać,że zostały zrobione"na luzie":)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz włosy :) dobrze, że już ciepło, chce się wszystko! A trampki obowiązkowo, bez nich ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I've been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth
    enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you
    did, the net will be much more useful than ever before.


    Here is my web page стоимость авиабилетов алматы киев

    OdpowiedzUsuń