Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

We're just two lost souls.



 Cześć! Piękna pogoda zagościła za naszymi oknami już na stałe :) cieszę się bardzo z tego powodu, bo nareszcie można gdzieś wyjść i nie nudzić się w domu! Chyba nadszedł już czas na przywrócenie postanowienia noworocznego czyli biegania, ze względu na śnieg i brzydką pogodę nie miałam ochoty na to.


Na dzisiaj przygotowałam:
Sukienkę z bardzo ciekawego materiału, podobny do zamszu? Jak się bardziej przyjżymy to możemy zauważyć motym powycieranej skóry. Krój jest dosyć popularny tkz. baby-doll. Góra - obcisły gorset, dół 'rozkloszowany tulipan'.  To na co zwróciłąbym uwagę to, z przodu jest imitacja gorsetu zapinanego na haftki.
Na wierzch zarzuciłam złoty sweterek oversize. Lubię
 mieszać brąż ze złotem. Wydaje mi się, że to jedno z najlepszych możliwych połączeń kolorów jakie możemy spotkać w przyrodzie. Dzięki tej dzianince cała stylizacja staje się bardziej luźna i zwiewna. 
Wydaje mi się, że tego typu wyjściówka jest odpowiednia zarówno na jakąś impezę jak i do szkoły lub spacer. :)
 
 


Cała stylizacja bardzo kojarzy mi się ze stylem country :3 nie wiem nawet skąd ten pomysł...


Dodatki:





Co na sobie mam?
sukienka  stardvarius
sweterek bershka
buty zara




 *
*
*


Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Każda osoba, która powoła się na mojego bloga dostanie 5%  zniżkę! 
Zapraszam!




                                                                                    


25 komentarzy:

  1. no rzeczywiscie ma cos ze stylu country ten typ suienki i buty- pieknie wyszłas na tych zdjeciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz! uwielbiam kiecki, a jeszcze do tego w kolorze czekolady! mniammm! Pierwsza klasa, masz tez sliczna bizuterie, milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz ;)
    No nareszcie wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. inspirujące zdjęcia, fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bonita la chaqueta!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te buty, mam takie same tylko w wersji czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria, najbardziej podoba mi się pierścionkowy zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your watch ring, Paris pendant & bracelet the most! :)
    Thanks for stopping by dear. Do follow too if you like! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, te dwie barwy wyglądają razem cudownie! Wyglądasz olśniewająco w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz zjawiskowo na tych zdjeciach. swietny kroj sukienki, no i bardzo Ci pasuje taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ładnie, szczególnie sweterek i bransoletka mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja fajna, ale twoja twarz wygląda jakby ci ją ktoś skopał

    OdpowiedzUsuń
  13. super! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam brązy i ludzi ubranych w stylu boho, a tak właśnie wyglądasz. mistrzostwo!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the necklace!
    xoxo Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki świetny pierścionek, dopiero teraz zwróciłam uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że kiedyś miałam nawet podobną sukienkę?piękne połączenie tych dwóch barw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba całość i ta sukienka ahh

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknaś!
    a mi tak źle w takich kolorach;(

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this look!! Very cousy but stylish! And the colours are so nice :) love it1
    xoxo from Munich

    OdpowiedzUsuń