Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

blue tiger.


Hej! Dzisiaj szybki post. Ostatnio nie mam w ogóle czasu na bloga :C Pewnie przez tą  pogodę! Skoro już jest taka ładna, aż szkoda w somu siedzieć. Tak więc mam na sobie granatową kurteczkę która jest przeprlatana srebrno-niebieską niteczką. Do tego założyłam skórzane niebieskie spodnie. W tym sezonie to jest jeden z moich ulubionych "gadżetów". Hmm... bluzka? na ramiączka z nadrukiem tygryska :3 Cały outfit jest dobrany dobrze kolorystycznie, został zachowany w mieszance granatów i błękitu królewskiego. 
 






   Co na sobie mam?
kurteczka bershka
spodnie bershka
bluzka stardivarius

Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Każda osoba, która powoła się na mojego bloga dostanie 5%  zniżkę! 
Zapraszam!

18 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz :) Podobają mi się spodnie w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no i bardzo dobrze, nie warto marnować pogode przed kompem ;)
    super outfit! bardzo mi się podoba kolorystycznie. marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Wiosna nie ma internetu. To jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy bonita la camiseta!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolor tych spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. That's a very nice tee. Love the hint of shimmer on the jacket as well! :)
    Thanks for stopping by my blog dear.
    Do follow too on G+, Bloglovin, GFC etc if you like! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Bloglovin' | Google Plus

    OdpowiedzUsuń
  7. super! zapraszam do polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda, szkoda siedzieć w domu, kiedy za oknem tak pięknie
    super bluzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak ty, ostatnio wcale nie mam czasu na blogowanie! Ale uroczy T-shirt!

    OdpowiedzUsuń