Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

YOU'RE NOT ON MY FLIRT LIST!

 
Cześć! Wybaczcie, że tak dawno
nie dodawałam żadnych postów, ale nie miałam czasu... Na szczęście gdy wyszło trochę słońca udało mi się coś wymyślić. Pomimo jeszcze nie najlepszej pogody, przy pomocy Karoliny udało mi się zrealizować kilka ciekawych stylizacji, które mam nadzieję spodobają się Wam!
 
 
 
 
Na pierwszy ogień idzie coś bardziej sportowego.  Zdecydowałam się na najzwyklejszą czarną bluzę z satynowymi lampasami na rękawach. Do tego założyłam białą luźną koszulkę z ciekawym nadrukiem 'You're not on my flirt list'.
 
 
Kolejnym ciekawym elementem stylizacji jest czapka. Podoba mi się wyszywany nadruk 'polis akademis', zawsze to coś nowego. Cieszę się, że jestem jej posiadaczką! Od dłuższego czasu planowałam kupić sobie czapkę tego typu, a tym czasem okazało się, że w mojej szafie jest już jeden dosyć ciekawy okaz. To co mi się w niej jeszcze podoba to to, że na daszku też jest haft.
 
 
 
 
 
 
 
Spodnie? Hmm... zdecydowałam się na baggy  w jasnym dekatyzowanym jeansie. Ogólnie nie lubię jasnych spodni i lepiej czuję się w tych ciemnych, ale wydaje mi się, że w tym wypadku dobrze zrobiłam decydując się na ten kolor i model, bo dzięki temu cała stylizacja zachowuje młodzieżowy look.
 
 


 Na sam koniec zostawiłam moją ulubioną część czyli - BUTY! - nie jednokrotnie w moich postach pisałam, że buty to podstawa, bo to one tak na prawdę decydują o tym jak wypadnie cały strój. Wybrałam Nike Vandal. Czarne - pasują do paska, bluzy. Wykończone złotem - podobnie jak haft na czapce. W sumie to co mi się w nich podoba to to, że mają dosyć ciekawą teksturę. Połączone małe 'piramidki', które kojarzą mi się z 'ćwiekami' albo ścianą w studiu nagrań. :)
 
 
Podsumowując:
Cały outfit został zachowany w militarnym,  stylu.
Mam nadzieję, że przypadł Wam chociaż trochę do gustu,
bo serio się starałam...

 
 
+ kilka inspiracji!
 










 
 
 
 
 
 
 

36 komentarzy:

  1. Zdęcia wyszły niesamowicie. Jaram się pierwszym zdjęciem, mega, a ten brzuchol, to zakryj z łaski swojej, bo zimno!

    OdpowiedzUsuń
  2. PS Może odpicować Ci jakiś fajniejszy nagłówek?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaki brzuszek! cała stylizacja mi się podoba, czapka powaliła. dojeżdżam do końca, a tam... buty Nike! nie no, piona! czad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz tu trochę jak Bina :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie :D a inspiracyjna ramoneska genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw!!! na paru zdjęciach przypominasz moją kuzynkę :) oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ♥! Oczywiście, że przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! A fotki są genialne ;)Będziemy tutaj zaglądać ;) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnei wyglądasz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. you look so great :)

    would you like to follow each other? <3
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są mega, całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this dressed down look and your hair looks so beautiful :)

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój styl i blog... włoski mega:)♥

    obserwuję i zapraszam World-Fashion-Style EVE♥

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się całość :) spodnie i koszulka, niby normalnie, zwykle, jednak jest w tym mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! A pierwsze zdjęcie jest meeega ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja fajna ;-) akurat mam watpliwości co do swetrów i delikatnej spódniczki, ale kto co lubi i mu się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw! całkowicie w moim stylu :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zestawienie, spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiooosna! już niebawem :) słoneczko własnie wyszło zza chmurki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś szczuplutka:) Najbardziej podobają mi się buty oraz haft na czapce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten goły brzuch na jednym ze zdjęć mnie rozwalił xd brrrrr xd

    OdpowiedzUsuń
  22. This look is adorable. And you are so sweet.

    Wish you a wonderful day!

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz <3 bardzo mi się podobają pierwsze zdjęcia<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the outfit! So fab:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie widziałam tak oryginalnej czapki! Fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie wyglądasz :3 Buty masz nieziemskie *.*
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń