Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

to co tygryski lubią najbardziej...


 No właśnie, czyli co? W sumie to nie wiadomo, a zdecydować się trzeba. Dlatego dzisiaj zdecydowałam się na bluzkę w czerwono-żółte tulipany. Początkowo nie byłam przekonana do niej, ale po złączeniu ze spodniami baggy... wszystko zaczęło inaczej wyglądać ! Wydaje mi się, że dobrze kolorystycznie ze sobą wyglądają!
 Spodnie bardzo mi się podobają. Baggy to zdecydowanie mój ulubiony typ spodni. Najlepiej się w nich czuję, ponieważ dobrze tuszują uda.





 Cały zestaw zostaje dopełniony bluzą całą z cekinków. To dzięki niej zostaje przełamana bariera pomiędzy elegancką bluzką i sportowymi spodniami.

 Koszulka została wkasana w spodnie. Ostatnio polubiłam ten manewr z koszulką i dosyć często go stosuję, ponieważ uważam, że wygląda dobrze i sprawia, że cały strój lepiej wygląda.























Cała stylizacja ostatecznie podchodzi pod militarny styl, który ostatnio bardzo polubiłam i za każdym razem gdy znajdę jakąś inspirację tego typu zaczynam myśleć co nowego pomoże mi wnieść.  :)
  
Dodatki? Naszyjnik z głową tygryska. Ostatnio bardzo lubiany motyw w wielu subkulturach, który również i mnie zaczął się podobać.
 

  Tu es responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé

 
 




Co na sobie mam?
bluzka - Zara
spodnie - Bershka
bluza - Bershka





Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Każda osoba, która powoła się na mojego bloga dostanie 5%  zniżkę! 
Zapraszam!
 








33 komentarze:

  1. fajny outfit :) Akurat zdjęcia z tamtego wpisu przedstawiają ubrania z oferty sklepu o którym był wpis i nie są ani przeze mnie wykonane, ani nie ma mnie na nich :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Me encanta el look!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna sceneria tych zdjec! bardzo podoba mi sie bluzka, spodnie super fason, choc takich nigdy nie nosilam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne połączenie! A bluza bardzo mi się podoba :) Miejmy nadzieję, że te Twoje tulipany przywołają wreszcie wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo prosze wczesniej slodko dzisiaj moc <3 lubie takie urozmaicenia <3 genialne portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie!nie wpadłabym na to by połączyć tą całość z takimi butami!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja ! :D
    obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz...
    bardzo podoba mi się ta stylizacja:)


    Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. spoko ta bluzka, ogólnie bardzo mi się podoba sesja w tym miejscu :) klimatycznie.
    wesołych! najedz się porządnie i odpocznij ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna ta bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię takie portki , nie ma to jak luz na tyłku :)) piękna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej :D Świetny blog! Na pewno polecę go koleżankom ;) Zajrzysz na mojego i skomentujesz? Pojawił się u mnie nowy post pod tytułem ,, Outfit vs Outfit '' zapraszam! :) + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczęca bluzka fajnie wygląda z taką kurtką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie, szukałam takich od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci pasują takie spodeny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takiego samego tygrysa, tylko w złocie :P
    super spodnie .!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie! ! ! ! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. These photos are cool! love the outfit!
    kisses, Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się sceneria naprawdę udana;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna sesja w piwnicy idealna do tego stroju ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna bluzka, ogólnie świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjecia, ciekawy pomysl :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń