Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

one.2.three


Cześć! W przyszłym tygodniu już są święta, dlatego dzisiaj przygotowałam mieszankę elegancji z młodzieżowym lookiem! Mam nadzieję, że spodoba się Wam i zainspiruje!





*
*
*



 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Zdecydowałam się na czarną marynarkę z 3/4 rękawkiem, który przypomina fraczek! Bardzo podobają mi się w nim guziczki i ciekawe szycie na plecach.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolejnym punktem stylizacji jest koronkowa białą spódniczka. Ma ona wysoki stan i zamek na plecach. Jest zwiewna i bardzo wygodna. Jej tekstura nadaje wyjątkowo eleganckiego i "ludowego" stylu!
 
 

 
 
 
 
Ważnym elementem tej stylizacji jest młodzieżowy print na koszulce. Podoba mi się, ponieważ ukazuje on w zabawny i ironiczny sposób kobiety. :)
 
 




 
 Granicą wynaczającą dwa style jest pasek z metalową blaszką. Jeżeli ktoś nie lubi chodzić w marynarkach, zawsze może ją zdjąć, ale wtedy efekt nie jest już taki elegancki i "świąteczny"



 Co z fryzurą? Można szaleć do woli, loki, proste, fale, spirale etc! Ja wybrałam dobieranego warkoczyka z grzywki, który nada stylizacji bardziej folklorystyczny charakter.



 Co na sobie mam?
spódniczka - Zara
marynarka - ONLY
koszulka - Mango
 



 
 
Wszystkie ubrania można znaleźć w sklepie Atmosfera, na ulicy Zakroczymskiej 3a/2
(wejście od ul. Przejazd)
Dziękuję, za pomoc w realizacji sesji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



29 komentarzy:

  1. Uroczo,modnie i kolorowo :)pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka i print na koszulce ;)
    podoba mi się :D

    xoxo
    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz :) spódniczka śliczna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw a najlepsza spódniczka *.*
    Świetny Blog !!
    Dzięki za odwiedziny, wpadaj częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna spodniczka a marynareczka ma absolutnie fantastyczny krój <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna spódniczka, wyglądasz uroczo jak na wielkoanoc to okej ;)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koronki w każdej formie, kolorze i ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nadal szukam idealnej marynarki i coś niestety znaleźć nie mogę. Śliczna jesteś i bardzo mi się podobaja Twoje stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. koronoeczka przesłodka! chcę wiosnę w końcu *_*
    a nadruk świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muy bonita la falda!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz nogi dziewczyno! BOSKIE! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. That´s so cute :) I love this pretty skirt <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka Wera!
    Wyglądasz genialnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny outfit! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka nadaje całej stylizacji dużo lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PRzecudowna spódniczka <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing skirt!
    Kisses, Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna, lekka i romantyczna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka jest taka śliczna i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. youre so photogenic!! cute outfit!

    OdpowiedzUsuń