Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

BAM, cziki, BAM BAM


Cześć! Za naszymi oknami od kilku dni często gości słońce! Cieszy mnie to bardzo, bo nareszcie mogę zamienić ciepłą kurtkę na cienką kurtkę płaszczyk! Myślałam, że nigdy nie doczekam się tej wiosny, a tu proszę! 


Na dzisiaj przygotowałam wygodną wyjściówkę, dobrą na każdą okazję!  Zdecydowałam się na czarną długą marynarkę, ze skórzanymi klapkami. Lubie ją, jest bardzo wygodna i ma fajne duże kieszenie. Pod spód założyłam białą bluzkę, w czaszki - czyli motyw, który ostatnio zaczął coraz częściej mnie interesować :) Włosy uczesałam w kłosa :> 











 Dodatki? Czarne baletki ozdabiane srebrnymi koraliczkami, czerwone usta, nie wiem czemu, ale ostatnio to jeden z moich naaj... dodatków :3  no i bransoletka ze srebrnych łańcuszków o różnej grubości. 






Co na sobie mam?
marynarka - amisu
legginsy - h&m
bluzka - top shop
baletki - new look
bransoletka - bershka 






25 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super! sama bym się ubrała dokładnie tak samo :3 czachowy print jest nie do końca w moim stylu, ale i tak się jaram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, marynarka wymiata:) i czerwone usta mega Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje balerinki są śliczne, chciałabym miec takie klasyczne czarne. Bardzo elegancko wyglądasz w tej marynarce:)
    a co do zdjęć mojej współautorki: to jest mina na Kristen Stewart, haha;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) Marynarka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. loving your blazer!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute outfit! Looks like business casual yet still fashionable. Lovely blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna marynara i niby słit top - krój słodki ale wzór mocny - genialne tło na foty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I´m so in love with this cool jacket!! I loooove it <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie rewelacyjna jest marynarka i czerwień na ustach :) bardzo elegancko i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome outfit! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja sie jaram tymi zdjeciami z tylu, wypas;d

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, masz niesamowitą marynarkę ślicznotko :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zrobiłaś sobie ścianę! No i ty też fajna :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a great post, my dear.

    Have a great week.

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń