Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

spring where are you ?!

No, na moim blogu powoli zaczyna witać wiosna! Na dzisiaj przygotowałam kilka zestawów, które według  mojej 'prognozy' powinny się sprawdzić w nadchodzącym sezonie :) 

1.  Kilka miesięcy temu świat oszalał na punkcie sukienek z poliestru z oryginalnym printem. Ja szczególnie zwróciłam uwagę na obcisłą prostą sukienkę całą w graffiti. Świetnie leży na każdej osobie, jest wygodna i nie ogranicza ruchów. Krojem przypomina sukienkę z lat 40 tylko w trochę skróconym formacie. Do tego proponowałabym założyć dłuższy czarny trencz, który ma ciekawe świetne asymetryczne klapki i pasek z którego można zrobić luźną kokardkę. Cały strój jest charakterystyczny dla przełomu lat 40/50 więc żeby stał się nowocześniejszy można dorzucić  buty na koturnie ze skórzanymi wstawkami.









2. Trochę klasycznej czerni i bieli na pewno nie zabraknie w tym sezonie. Cały pokaz Versace na jesień/zima '13  był w tym kolorze, ale wydaje mi się, że  wiosną tych dwóch kolorów ciężko będzie uniknąć w swojej szafie. Uwielbiam sukienki z rozkloszowanym dołem. Ta ma wyjątkowo ciekawy wzór,wydaje mi się, że można zaszaleć z dodatkami dlatego, za odpowiednie uważam torbę kopertówkę, o podobnym czarno-białym wzorze.

























Bez odpowiednich butów daleko nie zajdziemy.  Możemy zaszaleć, bo prawie każdy but będzie pasował do tej sukienki. Mi strasznie spodobały się czółenka na niewysokiej platformie ozdobionej małymi okrągłymi koralikami.

 Wiadomo, że dodatków nie może nam zabraknąć, bo w tym wypadku, ich brak oznacza niestety jedną wielką katastrofę. Ogólnie nie przepadam za mieszaniem czerni i bieli ze złotem, dlatego postawiłam na srebro. Prosta bransoletka  z cyrkoniami i duży i masywny pierścionek wysadzany drobnymi kuleczkami doda elegancji i szyku całej kreacji. 







3. Powiem szczerze, że na punkcie tego zestawu naprawdę oszalałam!  Bardzo podoba mi się bawełniana szara bluzka z  dłuższym tyłem. Mmm... krótkie spodenki koloru khaki nadadzą militarnego charakteru! Na to fajnie wygląda narzucona skórzana kamizelka! Cały zestaw jest młodzieżowy i w sumie dobry na każdy dzień tygodnia bez względu na to co chcemy robić. 







Wydaje mi się, że dobrym dodatkiem będzie snapback w moro, który bardzo dobrze będzie pasował do spodenek koloru khaki. Buty? Generalnie pasowało by w.s.z.y.s.t.k.o o odpowiednim kolorze. Od zwykłych adidasów po martensy. Wybrałam conversy, które mają na sobie zieloną powłokę.








4.  Tutaj kolejny młodzieżowy "zwyklak". Wszyscy kochają koszule w kratę, połączona z dekatyzowanymi spodenkami z podwyższonym stanem (które wydłużą nogi)! Sama osobiście lubię koszule tego typu, bo wydają mi się takie 'luźne', bez zobowiązujące i  wygodne. 







Kolejny ciekawy punkt tej stylizacji to kurteczka. Ramoneski ostatnio są zdecydowanie IN, ale ta nie jest skórzana tylko wykonana z  weluru. Bardzo mi się to spodobało, bo to zawsze coś nowego :) Buty? jakoś wyjątkowo pasują mi tu jasne conversy pomimo tego, że jestem zwolenniczką tych ciemniejszych :)









5. W tym zestawie głównym punktem będzie  ciekawy top, który ma lekkie wycięcia na żebrach. Bardzo podoba mi się w nim zamek na plecach, dzięki czemu wydaje się lżejszy.  Dużą rolę tutaj będzie odgrywał blaszany naszyjnik wysadzany czarnymi dużymi kamieniami. 



 




















Uważam, że z  tym masywnym naszyjnikiem świetnie będą wyglądały militarne buty! To co mi  się w nich bardzo spodobało, to to, że nie są całe wiązane, tylko część jest na zamek. A spodnie? Rurki ze skóry w tym przypadku będą strzałem w dziesiątkę! Wysoki stan w połączeniu z topem ostatnio jest zdecydowanie na czasie, bo ludziom podoba się odkryta talia.



Kilka inspiracji : 


















23 komentarze:

  1. 3 i 4 najbardziej mi się podobają, chociaż inne też całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie mogę doczekać się wiosny, ale miejmy nadzieję, że od czwartku rzeczywiście się ociepli i będzie już tylko lepiej ;)

    Ja wczoraj kupiłam sobie sukieneczkę w Mohito za 40zł na wyprzedaży ;) Idealnie nada się na cieplejsze dni ;)

    Zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sezon będzie chyba moim ulubionym, wszystko mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spring will come soon enough and I can't wait to dress for it! I love all the bright colors and patterns in store :)

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi sie spodenki szare:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to zdecydowanie jestem fanką krótkich szortów i conversów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje bardzo ładne :) szczególnie podoba mi się biało-czarna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zestawy na przywitanie wiosny- juz sie nie moge doczekac szorcików <3

    OdpowiedzUsuń
  9. These are gorgeous, I love all the different prints.

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, jaka maska boskich ciuchów! zdecydowanie się zgadzam, co do sukienki graffiti! i te czarne topy... tylko pieniędzy na zakupy brak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w koszuli w krate *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się zakochałam w zestawia 5! ten top z wycięciami jest naprawdę stylowy i te legginsy - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome picks dear! i want those leather and denim pieces! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super nice dresses and blazers!!!!

    OdpowiedzUsuń