Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

paski?

Cześć, kolejny dzień dobiega końca. Zima, zima, zima. Przez ostatni tydzień było mało śniegu, ale niestety znowu napadało. Wiadomo, na zimowe dni najlepszy jest gruby i ciepły sweterek oraz ciepły napój. Nic nas lepiej nie rozgrzeje! :) 



Co najbardziej lubicie pić w zimowe wieczory? :> 
Kawa, herbata czy może coś innego ? 


Dzisiaj zdecydowałam się na beżowy sweterek  z drewnianymi guzikami i grubymi warkoczami. Do tego mam biało-czerwoną koszule w paski, ciemnoniebieskie rurki i beżowe conversy. 

















Co na sobie mam?
spodnie - reserved
koszula - tommy hilfiger
buty - converse






Znalazłam jeszcze kilka ciekawych inspiracji ze sweterkami :) Nie wiem dlaczego,ale ostatnio mogłabym caaały czas je nosić ;3





25 komentarzy:

  1. fajny sweter : )
    u mnie nie ma śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne swetry! Mmmm... zrobiłaś mi smaka na kawe ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. slowotok? ja bardzo lubie dlugie komentarze i ciesze sie, gdy je piszesz :D fajnie, ze tez jestes zwolenniczka Najaczy, ja z obcasami nie moge szalec, bo tez bede za wysoka :D mam kolo 175, a moj facet z 180, wiec wiesz :p

    do twarzy Ci w koszuli :D ja nie prepadam za kawa, wiec moze herbata, a najlepiej goraca czekolada! :D nie, czekaj. najlepiej piwo. zimne.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna koszula i paseczki i oryginalny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna koszula! Mam takie same conversy i są najlepsze :) ja w takie chłodne dni grzeję się kawą caro z nestle z mleczkiem :) mniami!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula <3
    inspiracje ciekawe <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w zimowe wieczory piję herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest śliczna, sama mogłabym mieć taką w swojej szafie ;) Ja wieczorami lubię popijać smakowe herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love these picks! Your outfit is just amazing.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham kakałko pić :3
    Fajny blog :3
    Ja już obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na zimne wieczory najczęściej preferuję gorącą herbatkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooh i like this outfit! It is perfectly preppy!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kawa dobra na wszystko ! piękny sweterek masz :>

    OdpowiedzUsuń
  14. pychotka :)
    ladna ta koszula i sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój sweterek jest cudowny! Ja jeżeli chodzi o picie to hymmm kawa rano a tak to może jakieś dobre latte albo gorąca czekolada na rozgrzanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw! conversy zawsze spoko!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome :)

    Would u like to follow each other on gfc?

    Happy Valentine's Day ♥

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba ten zestaw! zarazem stylowy jak i wygodny :) a na zimne wieczory - pyszna herbatka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kardigany:)
    Ja najbardziej lubię pić gorącą czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw - koszula zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne:) kto Ci najczesciej robi zdjecia? I skąd masz pieniadze na takie ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy :) w wakacje całe przepracowałam więc stąd mam pieniądze, czasem proszę rodziców to mi coś kupię, albo sprzedaję stare ubrania i za to mam pieniądze na coś nowego :)

      Usuń