Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

ohhh.



Cześć :) No i znowu zaczynamy weekend! Miałam nadzieję, że śniegu będzie już mniej... ale niestety nic się nie zmieniło i ciągle pada! Tydzień zleciał strasznie szybko! Pełen sprawdzianów i różnych kartkówek, ale niestety. Szkoła, to szkoła więc trzeba się trochę pomęczyć :) 



Na dzisiaj przygotowałam coś klasycznego ...




....  zwykłą białą prostą koszulę, połączona z czarnymi rurkami, które mają skórzane wstawki, a na kieszeniach poprzypinane okrągłe ćwieki.  Zdecydowałam się na ożywienie tego ubioru dlatego wybrałam czerwone dodatki tkj. torba i szminka. Cały strój jest w miarę wygodny, wiadomo, że nie każdy lubi siedzieć cały dzień w koszulach, ale jak trzeba to niestety nie ma  wygodniejszego wyjścia niż klasyka.  No a co z butami? Tu akurat mam czarno-białe obcasy na platformie, które idealnie pasują kolorystycznie, ale na co dzień wybrałabym zwykłe czarne baletki!









 Co na sobie mam?
torba hermes
buty aldo
spodnie promod
koszula reserved








Kilka inspiracji:









16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, idealne zestawienie kolorów... Torba jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony kolor super ożywia ten "formalny" strój :) like!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super !! bardzo fajne inspiracje :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. formalnie ale energetycznie przez torbe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie klasykę przełamałąs tą torbą :) bardzo mi się podoba :) poza tym śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie :* mega inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylicajca. genialnie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog :) Zapraszam do mnie: asiann123.blogspot.com - komentarze i obserwacja mile widziane(odzwięczę się).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się taki klasyczne looki! A czerwona torebka jest strzałem w 10! Bardzo ładnie wszystko ożywia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadząc bloga chyba zdajesz sobie sprawe że musisz sie liczyć rownież z negatywnymi opiniami tak więc moim zdaniem twoje "kreacje" sa zupełnie bez sensowne sama sie w nich ani ciut dobrze nie prezentujesz, a wręcz przeciwnie...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że zdaję sobie z tego sprawę i dziękuję za szczery komentarz :) mam nadzieję, że też bierzesz pod uwagę to, że ze stylem do każdego nie trafisz :)

      Usuń
  11. Lubię takie zwyklaczki;)super torba!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i fajnie wyszło ;-).Prosto dziewczęco i z klasą.

    OdpowiedzUsuń