Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

Carousel.

Jak ten czas szybko leci! Niedawno miały być ferie, a teraz raptem minął już tydzień od ich zakończenia. Na szczęście jest weekend więc można zebrać siły na kolejny tydzień. Jeszcze trochę i będą już święta więc nie ma co się martwić, a później zostają już nam tylko w.a.k.a.c.j.e :>
W tym tygodniu zaczęłam czytać '50  twarzy Greya' no i powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś innego... No, ale zobaczymy, może koniec książki będzie ciekawszy...




Na dzisiaj przygotowałam, jedną wielką mieszankę. Dobrze wiemy, że wybierając ubranie trzeba uważać, żeby wszystko dobrze dobrać i nie narobić jednej wielkiej pstrokacizny bez sensu. Postanowiłam połączyć jeansowy żakiet, który jest miejscami 'powycierany' lub na na sobie malinowe kwieciste nadruki. Pod spód założyłam białą koszulkę, która została wkasana w śliwkową ołówkową spódnicę, która ma ciekawą teksturę, która wygląda tak jakby na zwykłą spódnicę została wylana srebrna farba. W sumie kolorystycznie pasuje do nadruków na marynarce.










Do tego wybrałam miętową torbę, zegarek na czarnym paseczku i zwykłe czarne baletki :) 





Co na sobie mam?
torba - mohito
bluzka - h&m
spódnica - h&m
buty - new look 
marynarka -  kello



No i łapcie tradycyjnie kilka inspiracji, które w ostatnim czasie wyjątkowo wpadły mi w oko ;>















22 komentarze:

  1. Ciekawy look :)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fantastyczną marynarkę i mega torebkę!! IDealnie zgrana całość:))

    Dołaczam do obserwujących i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna marynarka i swietnie dobrana do niej torba nie tylko kolorem ale i ksztaltem i rozmiarem<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam marynarkę i torbę (kolor) - całość jest oryginalna i po prostu ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the texture of that skirt. This is a great outfit for the office!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna osóbka rozczarowana Greyem, bardzo się cieszę :D
    super marynarka! dobrze Ci w tym.
    hmmm, ja się raczej muzycznie nie ograniczam, słucham różnych gatunków i się cieszę :D rock jest super, ale chyba trzeba do niego dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatowa marynarka i miętowa torebka=świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna stylizacja! Strasznie mi się podoba marynarka :) a torba to już w ogóle! wiosna, lato i wakacje zleci :*

    OdpowiedzUsuń
  10. idę do H&M po tą spódnicę! Akurat czegoś podobnego szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna torba! taka.. wiosenna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very very amazing look, honey!! <3
    Love this awesome jacket!!
    xoxo Lola

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka śliczna, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka śliczna, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw, bardzo podoba mi się torba :>

    OdpowiedzUsuń
  16. torba bardzo mi się podoba!:)
    oby jak najszybciej do wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing post! So cool! :)
    Kisses, Den.
    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń