Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

red.

No cześć :) kolejny dzień za nami. Jutro nareszcie piątek! Weekend zapowiada się męcząco, ale przyjemnie. Zaczynamy 18-tką Klaudii, następnie w sobotę studniówka, a w niedzielę odpoczynek...   Jakoś trzeba sobie poradzić, ostatecznie żyjemy tylko raz. Nie wiem w co się ubiorę na studniówkę, mam przygotowane kilka sukienek (h8 on), ale nie jestem przekonana jeszcze do żadnej w stu procentach. No, ale mam jeszcze trochę czasu, wiadomo, najlepsze pomysły pojawiają się na ostatnią chwilę.  

No, a dzisiejszy wieczór zapowiada się ciekawie. z lekturą. na jutro. nie zaczęłam czytać. m.e.j.d.e.j




















Co na sobie mam? 
Czarny sweterek ze skórzanymi rękawkami  - Juliet
spodnie baggy - new look
czarne trampki - converse





14 komentarzy:

  1. check this giveaway sweetie*
    http://style-limelight.blogspot.gr/2013/01/sismade-giveaway-16th-january-30th.html

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie masz przepiękne mogę zapytać ile kosztowały? (jeśli to nie tajemnica:P) i masz piękny kształt ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny masz sweterek....uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuja Ci czerwone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielbię baggi, są genialne! I piękna bluzeczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ;) zamierzam pisać teraz takie rozbudowane składami posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z wyborem sukienki na studniówkę nie miałam większych problemów. Zobaczyłam jedną na Asosie i wiedziałam, że musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne spodnie, takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń