Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

oh.

Cześć ;) Co za paskudny dzień dzisiaj jest!!! t.r.a.g.e.d.i.a cały czas pada i pada, nie mówię, że nie lubię deszczu, ale dzisiaj to już lekka przesada. Jak ma padać, to niech pada cały czas! A nie jak ja biorę parasolkę i wychodzę, to nagle przestaje!!! Jutro zaczyna się weekend, w sobotę zamierzam pojechać na "Baby Blues"  mmm... przy okazji przejdę się na zakupy. PRZECENY! Wszędzie są teraz przeceny -50/70 % POEZJA! Nie mogę się już tego doczekać... Już zaczęłam przygotowania i sprawdzam co w sklepach jest ciekawego :) Mam nadzieję, że upoluję coś fajnego. Marzy mi się, że będąc 10000 tyś. gościem w Arkadii lub Złotych Tarasach dostanę dodatkowy bon o wartości darmowych zakupów przez jeden dzień.... *.* o nieograniczonej wartości... Pięknie by było, no, ale niestety to tylko marzenia. Może kiedyś wygram w lotto to pozwolę sobie na jednodniowe szaleństwo w takiej postaci czemu nie ? A Wy macie już jakieś plany na weekend? Widzieliście w sklepach coś co za wszelką cenę musicie mieć, czy raczej czekacie na coś bardzo wyjątkowego i wstrzymujecie się z kupnem czegokolwiek? :)   
Buziaki, V.











Z tego wszystkiego zapomniałam opisać o tym "co na sobie mam". Więc czarny sweterek ze skórzanymi rękawkami, pod spodem mam białą koszulkę na ramiączka, która jest zakończona ćwiekami (DIY). Wydawało mi się, że to doda koszulce charakteru, więc zdecydowałam się zaryzykować. No i do tego czarne klasyczne rurki. A, no i torba od Hermesa

 Co na sobie mam?
koszulka - h&m
spodnie h&m
czarny sweterek Jullia
torba Hermes


8 komentarzy:

  1. Ja też lubię wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog kochana!!!
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz super :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super! uwielbiam ciuchy h&m. a na wyprzedaach ostatnio sie oblowilam, potrzebowalam tego ;)

    i respekt, ze nie pijesz :) zgadzam sie, ja potrafie bez alkoholu bawic sie rownie dobrze, ale jednak na imprezie pasuje mi picie alkoholu, po prostu, zeby sie rozluznic i.. lepiej tanczyc! :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprzedaże to największe światowe dobre hehe;DD

    OdpowiedzUsuń