Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

jau.

Cześć :) Ferie się już zaczęły, na moje nieszczęście przeziębieniem. Dwa tygodnie wolnego, a ja jeszcze nie mam nic  zaplanowanego.  Wiem tylko tyle, że w przyszłym tygodniu muszę się ruszyć i zrobić porządne zdjęcia z jakimś ciekawym ciuszkiem.  W sumie nie mam na nic pomysłu, ale może przez przypadek na coś wpadnę :) Za oknem cooraz więcej śniegu, co najgorsze nic się nie topi. Grrrr...

Dobrze, co my tu mamy? 

Na łapce mam bransoletki, zwykłe , okrągłe, kilka cienkich i jedna grubsza, która ma  wygrawerowane wzory. Mieszanina brudnego złota  i poczerniałego srebra. 
No więc, to byłoby na tyle jeżeli chodzi o dodatki :)




Co na sobie mam?  Magentowy sweterek z bukli... W sumie ma śmieszny krój, bo jest oversize i ma lekko bufiaste rękawki. Wszystko podpięłam czarnym paskiem ze srebrno-złotą  podłużną blaszką. Pod spodem mam małą czarną. Do tego założyłam rajstopy ze  wzorem a'la skóra węża.  No i zwykłe czarne baletki. Przez przypadek wyszło tak, że mam jeszcze granatowe paznokcie i różowe usta, od czasu do czasu można pobawić się kolorami :) 















Co na sobie mam?
Sweterek - Top Shop
Sukienka - Stardivarius
Baletki - New Look
Rajstopy - Gatta
Bransoletki - Terranova





































Hm, wiadomo, że ZIMĄ jest ZIMNO więc generalnie nie za bardzo mamy jak chodzić w sukienkach ani spódniczkach (THX.Y.G) no, ale czasem trzeba, nawet gdy za oknem jest -1812739812*... Tak więc mus, to mus. No, ale co zrobić, żeby doszczętnie nie zamarznąć ? 



 Gruby! Grubszy! Najgrubszy! sweterek, bo w sumie innego rozwiązania raczej nie znajdziemy. No chyba, że wełniane rajtuzy i bielizna termoaktywna, ale w tym raczej nie będzie nam za wygodnie. W sumie, do każdej sukienku znajdziemy odpowiedni sweterek. Wiadomo, że jak sukienka jest prosta i gładka to możemy zaszaleć i wybrać jakiś pstrokaty sweterek, natomiast gdy sukienka jest jedną wielką eksplozją kolorów, musimy wybrać coś spokojnego żebyśmy nie dostali oczopląsu. Na szczęście mamy duże pole do popisu, możemy zaszaleć i znaleźć coś odpowiedniego dla siebie :)








No i ostatnio szaleję również za paskami... tak jak kiedyś ich nie potrzebowałam, teraz wydaje mi się, że są bardzo przydatne w dopełnieniu każdej stylizacji :)









22 komentarze:

  1. Korzystaj z tych ferii,korzystaj! mi się dzis skonczyły:((
    Wyglądasz pięknie, kolor sweterka jest zabójczy<3
    A ja zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania biżuteria:)było by mi miło gdybyś wzięła udział:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the texture of your cardigan and those tights! Gorgeous!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy kardigan jest świetny ...

    OBSERWUJĘ bo świetny blog..


    Pozdrawiam i ZAPRASZAM NA KONKURS:do wygrania sukienka z firmy STRADIVARIUS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten różowy sweterek! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, masz niesamowite oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia i blog. Bardzo podoba mi się desing. Przejrzysty i taki dziewczęcy !

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie.
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh masz cudowny sweterek, a rajstopki świetne : D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze Ci w takim malinowo- różowym kolorze :) a bransoletki śliczne, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały sweterek przepasany pięknym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny jest ten sweterek i super kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter jest wspaniałym ożywieniem kolorystycznym! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful post!


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ależ ten sweter ma rewelacyjny kolor! nie sposób Cię przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like the last photo of you! so beautiful!!! :)
    The colour of your cardigan is amazing!!
    kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE YOUR JACKET ^^

    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es/



    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. you have gorgeous features! lovely blog.
    xx

    OdpowiedzUsuń