Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

jał

Dzieeeeńńńń do.bry. śnieg, śnieg, śnieg, wszędzie śnieg. Cały czas biało za oknem, a słońca nigdzie nie ma. Schowało się gdzieś pewnie za tym śniegiem. Jesteśmy już coraz bliżej upragnionego weekendu :)   Jeszcze tydzień i mamy ferie zimowe, oh jak wspaniale :) Wybieracie się gdzie czy spędzacie ten czas w domu?

Co na sobie mam? Gruby sweterek w warkocze, który jest 'nakrapiany' w brązowo-szaro-czarno-zielone-ceglane kropki :) do tego narzuciłam na szyję zwykły bawełniany szalik koloru khaki i wisiorek o kształcie 'naboju' . Do tego mam czarną spódniczkę, oliwkowe zakolanówki i beżowe conv.  A i skórzana listonoszka.

























16 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :) zakolanówki i torebka <3 :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sweter mi sie strasznie podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze dziękuję za komplement, bo jak dla mnie Żmuda-Trzebiatowska to uosobienie piękna :). Po drugie już po Twojej pierwszej stylizacji widać, że lubujesz się w militariach :). Po trzecie fajny blog, zapraszam częściej do nas na bloga i na fejsa => https://www.facebook.com/LifeOurPassion?ref=hl :).

    OdpowiedzUsuń
  4. I´m so in love with this great vintage bag!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest super:) Śliczny sweterek i trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE THIS LOOK!

    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest najmocniejszym elementem tego zestawu, zdecydowanie! ;d no i oczywiście trampki. przy okazji uważam, że trzeba się naprawdę postarać, aby źle dobrać zestaw do tego typu butów :)

    pamiętam ten ból, kiedy nie miałam 18 i chciałam oddać krew, a tu dupa... na szczęście, teraz już nie ma TEGO problemu, ale... dalej pozostaje kwestia odnalezienia w sobie siły i motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śnieżny sweter :) fajne zakolanówki! lubię takie rzeczy.

    jak Ci wpadnie w ręce to przeczytaj, wyrobisz sobie opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wyglądasz ;')
    Super torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek i torebka :>
    `obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń