Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

:D


 Cześć :) No to zaczynamy weekend! Ten tydzień może był krótki, ale nie zmienia to faktu, że ukochanego wolnego nigdy za wiele! Powolutku jakoś chyba nabieram motywacji do prowadzenia tego bloga :) 
Hmm... W sumie oglądalność okropnie wzrosła. Na samym początku pamiętam jak się cieszyłam, że jest 15 wejść, a teraz? Dziennie jest po około 250/280. Tak więc, DZIĘKUJĘ <3 bo dla mnie to jest naprawdę ważne!
 Dzisiaj, ledwo wstałam do szkoły, no ale dałam radę. Tradycyjnie pytanie każdego poranka : Jak przeżyć ten okropny dzień pełen matmy, polskiego, fizyki i geografii? No, ale jednak zleciało tak szybko, że teraz jest już praktycznie wieczór.
Co dzisiaj miałam na sobie? 
Zdecydowałam się na bladoróżową koszulę, z żorżety. Co mi się w niej podoba? To, że ramiona z tyłu są haftowane, oraz pierwszy/ostatni  guzik jest złoty, przez co dodaje jej trochę uroku w stylu "retro". Do tego założyłam bordowy dziany szalik, pod kolor paznokci. Założyłam jeszcze szare dekatyzowane rurki, wydaje mi się, że dobrze to wygląda w połączeniu  z pastelowym różem, ale każdy ma swoje zdanie na ten temat. A, no i jeszcze buty. Beżowe conversy. 










Aaa, jeszcze coś słodkiego,. Dzisiaj na moich krakuskach znalazłam przesłodkie napisy, ogólnie podoba mi się ten motyw z wypisywaniem różnych uczuć na słodyczach (np. na proncepolo) takie, zdecydowanie bardziej smakują, i poprawiają bardziej humor :)





Hmmm... Najprawdopodobniej hitem tego sezonu będą bluzy całe w nadrukach. Podobają się wam? Moje pierwsze wrażenie było zdecydowanie na NIE, ale teraz jak je oglądam to widzę coraz więcej ciekawszych motywów i wydaje mi się, że może w pewnym momencie znajdę coś dla mnie. Ich ceny to ok 150 zł. Niebawem pewnie pokażą się w większości znanych nam sieciówek... i znudzą się po 3 msc. kiedy każdy je będzie nosił...??? Pożyjemy zobaczymy :)









23 komentarze:

  1. $wietny post ;)
    Te bluzy są genialne ;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam na mój nowy blog http://www.letmebeamagicstar.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja koszula i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam te ciastka ! :D

    masz śliczne rysy twarzy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne marmurki, wyglądasz ślicznie! a bluzy... mmmmmniam, chce wszystkie;D

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit ! :>
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech zgadnę te spodnie masz z H&M? Bardzo chciałam je mieć, niestety jak przyszłam do HM to nie było rozmiaru 34 a 36 był na mnie za duży :(

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat z Aloha from Deer i Sugarpills są po 180 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! :)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw ; )
    te bluzy sa świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Piękna koszula :)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely outfit,great post!i am your new follower on gfc,would you like to follow me back?
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzy nie w Moim stylu kompletnie;)

    OdpowiedzUsuń