Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

cebula.

Witaaaajcie! Każdy dobrze wie, że najlepiej ubierać się na ce.bu.lkę. Dlaczego? Jesteśmy przygotowani na każdą zmianę pogody no i przede wszystkim nie musimy się martwić o to czy będzie nam za zimno, albo za ciepło... Dzisiaj z pewnych powodów musiałam się właśnie tak ubrać, bo wiadomo, rano zawsze jest zimno. Teraz jest ok -7 stopni więc nie ma co się wygłupiać i musimy zadbać  to żebyśmy nie przemarzli! Generalnie nie lubię się tak ubierać, z reguły koszulka na krótki rękawek mi wystarczy, no, ale mus to mus :)






















No więc tak. Na sobie mam białą koronkową bluzkę z baskinką, na nią narzuciłam dżinsową kurteczkę z ćwiekami, zwykłe czarne rurki no i na wierzch ew. sweterek. No i oczywiście jakaś tam śmieszna bransoletka :) 


No i na zakończenie jeszcze kilka ciekawych inspiracji :)











22 komentarze:

  1. ładna jesteś! i ciekawy outfit :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka z baskinką cudoowna : ) inspiracje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś opalalona:) Ślicznie wyglądasz. Ta biała bluzka jest elegancka i taka urocza- super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. THANKS FOR VISITING MY BLOG ^^ LOVE YOUR BRACELET!!

    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es
    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain
    Happy new year!!

    mydope.net ♥
    mydope.net ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez dzisiaj byłam ubrana na cebulke, wcale nie było mi za ciepło : )
    fajny zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam zawsze się ubieram na letnio ponieważ biorę bluzy od chłopaków. ^_^
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladnie, super bransoletka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweter masz :*


    ______________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobną kurtkę jeansową^^

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your outfit! Very cute details! This bracelet is very pretty! I love! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też zazwyczaj zostaję przy krótkim rękawku ;) nie cierpię cebulki. mam t-shirt i bluzę zawsze :D ale zainspirowałaś mnie do połączenia mojej jeansowej koszuli ze swetrami! ładna koronkowa bluzeczka.

    te legginsy z inspiracji są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. WOOOOOOW ja też chcę na noc z filmami Tarantino! :O to by było coś. oglądałaś "Cztery pokoje"? a "Bękarty wojny" to jest przezajebisty film dopiero :D
    taak, "Zieloną milę" oczywiście czytałam przed obejrzeniem i wrażenie zrobiła meeega!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie cierpię ubierać się na cebulkę. wychodzę z domu, jest mi idealnie, ale zanim dojdę na pętlę autobusową, to już jestem cała spocona :p fu!

    śliczna ta biała bluzka jest, aż szkoda ją ukrywać pod swetrem i jeansową kurtką!

    OdpowiedzUsuń