Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2013

bom, bom, pow.

Cześć :) Na dzisiaj przygotowałam kilka stylizacji, które mogą Was zainspirować i pomóc w wyborze czegoś w czym byście mogli się dobrze czuć i dobrze wyglądać w zależności od sytuacji.


1. Impreza- prawie każdym klubie przed wejściem jest selekcja stroi, wiemy, że spódniczki nie mogą być za krótkie, dekolty nie mogą pokazywać za dużo. Więc z reguły jest tak, że dziewczyny myślą - skoro nie może być 'kuso' to będę oh, wyglądała f.a.t.a.l.n.i.e, bo nikt na mnie nie zwróci uwagi; 
Problem nie tkwi w długości, lecz w pomyśle, bo można założyć j.n rurki moro, do tego ciekawy gorset uzupełniany perłami, ciekawym zamkiem przez środek.












Uważam, że do tego świetnie będą wyglądały  wysokie buty, nie koniecznie szpilki, bo wiadomo, że takowe buty są piękne, ale nie stabilne i trzeba uważać żeby się nie przewrócić, Dlatego doskonałym wyjściem będą "słupki". Stabilny i masywny obcas doda uroku i sprawi, że osoba, która je ma będzie czuła się pewniej.









Ważnym elementem stroju są dodatki, bo to one pozwalają nam aby strój był pełny. Dobrze, by było żeby na ręce była jakaś gruba i widoczna bransoletka, a na palcu pierścionek. Mi akurat spodobała się bransoletka, która jest udekorowana ćwiekami i kryształkiem, oraz pierścionek 'trupia koścista łapka'  














Wszyscy uwielbiają tatuaże, ale wiemy doskonale, że jeżeli odważymy się na niego to będzie z nami do końca życia. Tatuaże z henny są ładne, ale zmywają się po ok. 2 tygodniach, co mamy zrobić jeżeli chcemy mieć tatuaż na jedną noc?  Możemy kupić tatuaż 'naklejkę', który możemy zmyć w 5 minut. :)

























2. Spacer - Na spacery powinniśmy ubierać się wygodnie, ale musimy być przygotowane na to, że zawsze możemy zajść na pizzę, albo przez przypadek zajść do kogoś na kawę, dlatego musimy łączyć dobry wygląd z wygodą :) Biały sweterek/sukienka jest dobrym wyborem. Dlaczego? Dlatego, że z odpowiednimi dodatkami może z niego wyjść coś ciekawego.


Świetnie wygląda pasek w talii, który podkreśla kobiece kształty. Nie musi być skórzany, tylko możemy zaszaleć z czymś kolorowym. Ładnie wygląda gdy na wierzch założymy kurtkę, która będzie rozpięta, przez co uzyskamy 'luźny'  styl.






Ważne jest to jak będą wyglądały nasze dodatki, wydaje mi się, że do kurtki koloru khaki najbardziej pasuje brąz, dlatego skóro podobna torba idealnie spisze się na tym miejscu! Buty powinny być wygodne i delikatne. Botki, które wyjątkowo kojarzą mi się z martensami, mają kwiecisty motyw, sprawia to, że generalnie to one są w centrum tego całego stroju.










3. Coś eleganckiego - wyjście do teatru, szkolna akademia, czy wyjście do znajomych na urodziny.
Często mamy dylemat w co się ubrać kiedy nagle musimy wybierać coś poważniejszego i eleganckiego. Sama wiem jak to jest, bo nie jednokrotnie miałam jeden wielki mętlik w głowie co wybrać. Nie jestem zwolenniczką sukienek i spódnic więc to nasila problem kilkakrotnie.









Elegancja i klasa  kojarzy się nam z kolorem białym i czarny, dlatego wybrałam zwykłą białą bluzkę, która w sumie jak teraz się na nią patrzę wydaje się delikatnie różowa... haha, ale blady róż, też zalicza się do kanonu elegancji więc to nie przeszkadza. Bluzka ma górę, która jest zrobiona z delikatnych po doszywanych kwiatuszków. Jest ona stosunkowo długa więc możemy założyć ją do legginsów "skóro podobnych", lub, jak kto woli do zwykłych czarnych rurek. Wiemy, że w teatrze nie wypada być zbytnio rozebranym, dlatego dobrze by było na plecy narzucić jakąś marynarkę. Nie jestem w sumie w 100% przekonana do tej wyżej, ale na pewno jest ona ciekawa, bo marynarka nie zawsze musi być tylko czarna.












 Buty są ważną częścią stroju, wydaje mi się, że botki na obcasie, z ćwiekami dobrze spiszą się na tym miejscu. Dzięki nim strój będzie wydawał się ciekawszy i odważniejszy.
























4.  Czymże byłby cały post gdyby nie SZKOŁA przecież to tam spędzamy większość swojej młodości. Do szkoły wiadomo, nie wypada nam ubrać, gorsetu uzupełnianego perłami, ani wiecznie chodzić elegancko w koszulach, najlepiej pod krawatem, bo byśmy zwariowali.  Wydaje mi się, zapewne jak większości, najlepszym rozwiązaniem jest koszulka na krótki rękawek i dżinsy.








Materiały, które wyglądają na przestarzałe są teraz zdecydowanie IN. Dekatyzowane dżinsy, po przebarwiane koszulki, teraz to się nam podoba. Są idealne dla młodzieży, ale też i dla dojrzalszych osób. Trzeba uważać, żeby nie przegiąć z tym, bo efekty mogą być nie najlepsze, dlatego  nie przeginajmy z tym. Wydaje mi się, że szara koszulka dobrze komponuje się z dżinsem i kolorystycznie pasują do siebie w sam raz. Nic dodać nic ująć. Czerń jest zawsze modna i pasuje do wszystkiego, więc żeby nie przegiąć wybrałam pikowaną torbę, która idealnie spisze się w praktyce.
Buty? Wydaje mi się, że do tego idealnie będą pasowały wysokie buty jak i zwykłe czarne trampki.













Żeby nie było nam zimno i nudno, możemy do tego dorzucić ocieplaną kamizelkę z wystającym futerkiem. Na pewno spisze się w 100% i sprawi, że ubiór będzie ciekawiej wyglądał







No, to tyle. Ubrania są z różnych sklepów (Pull and Bear, Top Shop, Stardivarius, Bershka etc.)

 








25 komentarzy:

  1. Drugi zestaw podoba mi się najbardziej.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest świetny ! Oczywiście obserwuję i mam nadzieję , że mój też ci się spodoba :D http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog! bardzo podobają mi się Twoje wpisy. zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najmniej podoba mi się pierwszy zestaw poza tym wszystkie są naprawdę dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się 4 zestaw ... no i oczywiście spodnie z pierwszego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i love these pieces especially the floral boots, it's so vintage edgy!




    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, strasznie chciałam kupić ten żakiet :) podoba mi się to co piszesz, widać, że się znasz... ja w dobieraniu ciuchów jestem słaba :p i za moro nie przepadam.

    a z kolesiami na imprezach dokłądnie tak jest! jak ja "miałam kogoś poznać", to wychodziłam mega zawiedziona, a wspaniałych ludzi poznawałam z zaskoczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the corset and all the shoes!

    Thanks for the comment in my blog. I am following you now on GFC =D Hope you can do the same =D

    The Fashion Commoner

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post : )
    a te buty na spacer sa przegenialne !

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kurtka "spacerowa" mi sie bardzo podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie często mi się to zdarza, ale wszystkie zestawy do mnie przemawiają ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. the boots are amazing!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog:
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  13. great post,thank you so much for following!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio choruję na spodnie moro!!!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten gorset jest świetny:)
    bardzo podobają mi się też te buty z ćwiekami, są swietne. oraz wygodne trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome post!!! Love the selection.

    Hug you, love!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie tu Ciebie
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń