Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

100 dni.

Studniówka, czym właściwie jest dla dziewczyny? Na moje oko to wielkie wydarzenie, na którym może poczuć się jak prawdziwa księżniczka, wystąpić w pięknej sukni, ładnym makijażu i wysokich obcasach przed dużą publicznością. Jest odzwierciedleniem dziecięcych marzeń o wielkich balach. Najbliższa studniówka już za tydzień. Czasu zostało nie wiele, dlatego dziewczyny, które nie są jeszcze gotowe, niech spróbują znaleźć coś tutaj ciekawego,coś co pomoże zmienić ten dzień na jeszcze wspanialszy.






1.Hmm... klasyczna suknia... Z czym kojarzy się nam klasyczna suknia? Gdy zamykam oczy widzę coś z długim rękawem, wysokim dekoltem oraz długość mniej więcej do kolan. Jak to brzmi? N.U.D.N.O. , no właśnie, ale co jeżeli zwykły biały/czarny/ jakikolwiek inny nudny gładki materiał zmienimy na 'barokowe wzory'? Od razu wygląda ciekawiej i ciężko będzie się zlać z tłumem, bo z reguły na studniówkę zakłada się czarne i klasyczne sukienki? Wydaje mi się, że nie ma co przesadzać z obcasami, bo sukienka sama w sobie jest piękna, dlatego dobrze z nią będą wyglądały zwykłe czarne obcasy z trójkątnym czubkiem. 









2. Przeklęta jest żądza złota. No i jak jej się tu oprzeć? Osobiście wolę srebro od złota, ale ta sukienka wyjątkowo mnie urzekła. Dziewczęcy krój, wystający tiul, pełno złota i brokatu. Cudowna. Na studniówkę trzeba być gotowym na wszelkie wypadki, więc dlatego zamiast malowania paznokci zwykłym lakierem (który szybko może nam odprysnąć) może lepiej zainwestować w hybrydę, która nie powinna się zniszczyć przez najbliższe 4 tyg. albo kupić złote brokatowe naklejki na paznokcie. Sukienka nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z Marlin Monroe, więc zdecydowanie widzę ją z grubymi kreskami i dobrze podkreślonymi ustami :)





























Buty? Hmm... widzę jakieś wysokie obcasy, najlepiej połączenie czerni ze złotem.  Mogą być zwykłe klasyczne lub wzorzyste, dlatego, że sukienka ma 'teoretycznie' gładki materiał, bez żadnych konkretnych wzorów.











3. Prawdę mówiąc często jest tak, że coś bez czegoś nie istnieje. W tym przypadku jest tak, że sukienka pomimo swojego pięknego kroju i ciekawego materiału, bez odpowiedniego obuwia i dodatków wydałaby się nam płytka. 'Kosmiczne' szpilki dodadzą charakteru i sprawią, że stylizacja będzie się rzucała w oczy.







4. W tym sezonie górą były pastele,  dlatego  delikatna beżowa sukienka z cekinami  dobrze będzie wyglądała z miętowymi obcasami ze złotymi ćwiekami.  W tym wypadku można zaszaleć z kolczykami :) Hmm... Może jakieś długie piórka? Albo zamiast kolczyków  ciekawa opaska?











5. Mała czarna, jej nigdy nie może zabraknąć w szafie, dlatego jest świetną opcją awaryjną w razie  gdyby nie starczyło nam czasu na zakup nowej sukienki, albo po prostu nie znajdziemy tej właściwej. 'Mała' jest zawsze dobra, bez względu na to jak wygląda ona i jej właścicielka. Mile widziane są cięcia, podoba mi się wycięty 'diament' na brzuchu, zawsze coś nowego. Według mnie do tej sukienki idealnie będą pasowały koturny.















19 komentarzy:

  1. Rzeczy z ostatniego punktu są cudowne! Czy wiesz może z jakiego sklepu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia czarna sukienka bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnia sukienka mistrz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się przedostatnia sukienka i ostatnia ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na studniówkę dłuuugo się szykowałam i świetnie się bawiłam :D było naprawdę bardzo fajnie. a wybrałam małą czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ta złota sukienka jest wspaniała... strasznie mi się podoba! moja studniówka dopiero za dwa lata;) ale już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi lovely,
    love the silver dress.so cutee!!
    I really like this post! I can't wait to see what you do next !
    Come check out my blog, maybe we can follow each other:)
    Have a great weekend!
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  8. ta 2 sukienka jest obłędna! czarna tez bym nie pogardziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. calosc rewelaa :) zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne rzeczy ! super wybory :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta ostatnia, czarna jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga sukienka swietna! Ah sama taka bym zalozyla, i masz racje dobrym akcentem sa monco podkreslone usta i klasyczna czarna kreska na powiece. Bizuteria nie jest potrzebna w zadnym wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawy z klasą i jednocześnie orygnalne

    OdpowiedzUsuń
  14. I LOVE THE LAST DRESS!!


    http://greentea-saragoldar.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te czarne szpilki na początku oraz druga sukienka. mogę sobie tylko popatrzeć, bo nie wybieram się na studniówkę, a głupio, aby ładne rzeczy zalegały w szafie ;p

    OdpowiedzUsuń