Obserwatorzy

piątek, 7 grudnia 2012

WINTER.

NARESZCIE ZIMA!!! Czekałam na nią wieki normalnie. Nareszcie mogę spokojnie siedzieć pod kocem, z kubkiem czekolady i dobrą książką! Wcześniej szkoda było ładnej pogody, więc nie miałam za bardzo czasu na czytanie książek. Mam wrażenie, że wieki nie było mnie na blogu. Ogólnie brak czasu na cokolwiek. Nie mam na nic ochoty. Tylko - KSIĄŻKI!!! Już mam przygotowaną stertę nowości, na  które czaiłam się kilka msc :)  
Na sobie dzisiaj mam.... tradycyjny zwykły klasyk :)




















 Co na sobie mam?
-  płaszczyk - orsay
- czapka - house 
- sweterek - h&m
- marynarka - h&m
- spodnie - pieces 

BYM ZAPOMNIAŁA! 
Jako, że Sssssianek, bardzo chciał, żeby być na tym blogu, wspominam o nim :) Niestety nie jestem JESZCZE w posiadaniu jego zdjęć, dlatego wstawiam tego tam na dole, jako, że 'teoretycznie' jest bardzo do niego podobny :) 








15 komentarzy:

  1. Pięknie, butki cudne!
    Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! I ten płaszczyk :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. great scarf!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie szaliczki, mam kilka i zimą ciągle mam jakiś na szyi :) Twój jest bardzo ładny.

    czy to tapeta w takie barokowe wzory za Tobą?

    a skarpety wymiatają :) mam identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. love the jeans!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hm uwielbiam bluzki w paski, pasują do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. your clothing looks superb!!
    i love christmas :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. :D
    Bardzo podoba mi się twój szalik. ;)
    Pozdrawiam Zuza
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubiona świąteczna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moja ulubiona świąteczna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna marynarka i skarpetki ♥.♥

    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - mam wielką prośbę, zagłosujesz ? :3

    OdpowiedzUsuń