Obserwatorzy

piątek, 14 grudnia 2012

oma.

Cześ :) Piątek - weekendu początek. Nareszcie!  Za równy tydzień święta i jadę do domu na Mazury. Stęskniłam się strasznie, bo nie było mnie tam już z pół roku? Jak nie więcej.Trzeba nadrobić sporo zaległości. Dlatego powinnam już zacząć planować jak spędzę dzień, żeby zmarnować jak najmniej czasu :) Mniejsza o święta, czytał może ktoś z Was "Pięćdziesiąt twarzy Greya" ? Kilka razy obiła mi się o uszy, ale jakoś po dzień dzisiejszy nie mogę się zabrać za czytanie... 










co na sobie mam?
marynarka - butik
bluzka - h&m
spodnie - h&m
buty - converse
bransoletka - prezent od Magdy :)




37 komentarzy:

  1. Wow jaki makijaż! Szkoda, że nie widać całości:( "Surrender"♥ i Lenny♥
    Kurcze wygodniej mi się pisze jak komentowanie nie otwiera się w nowym oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! O książce nigdy nie słyszałam. A bransoletka jest po prostu cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ciuchy ;)
    Komentujesz ? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka ma śliczny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka ;) wstyd się przyznać, ale nie byłam nigdy na mazurach, co roku mam jechać na osróde i nie mogę się zebrać po woodstocku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo jak książka ciekawa to i odłożyć szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie czytałam, ale się zabieram :D super masz czapę! ogólnie fajnie Ci w zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja, marynarka super :d

    OdpowiedzUsuń
  10. love the colour of that blazer! you look so nice on it! Btw, I had a look at your blog, and I really liked it so much! I'll be back again soon looking for updates ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. So beautiful, my love!

    Have a great evening.

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank for your comment. I follow you.

    http://effecoco.blogspot.it/2012/12/vintage-bordeaux-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie zapraszam do Paryża ;)
    nigdy nie miałam braci, więc pogląd oparłam tylko na tym, co widziałam wśród znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna marynarka :)
    Bardzo dziękuję za odwiedziny. Masz rację, podobne torebki są w Zarze, ale jakoś szkoda mi wydać tyle kasy na metkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!! thanks for your comment :)
    I love your jacket!!
    I've new post, I hope you like it ^^
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna marynarka, pięknie Ci w zieleni! ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna marynarka, pięknie Ci w zieleni! ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bransoletka i kolorek marynarki super ! ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie (http://fashion--bella.blogspot.com/2012/12/grudniowe-rozdanie.html#comment-form);D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!
    Zapraszam do mnie. U mnie najnowszy post to fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html
    Można nadal brać udział w konkursie na fanpage'u. Do wygrania komplet kosmetyków L'Oreala.
    xx

    OdpowiedzUsuń