Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

let's talk about...

PIŻAMA!!!
Zazwyczaj rozmawiamy o naszych wyjściówkach, stylu i ulubionych dodatkach, ale jak jesteśmy ubrani wtedy gdy nie wybieramy się nigdzie? Wybieramy komfort i wygodę, czy stawiamy jednak na dobry wygląd? Ja najbardziej lubię spać w luźnych koszulkach, dopiero zimą zakładam, grubą z ciepłego polaru piżamę z motywem zebry. Na zimowe dni jest idealna, no a gdy przychodzi lato zmieniam ją na coś lżejszego.   :)








No, ale oczywiście czym by były wolne zimowe dni bez dobrej książki? W sumie , nie umiem sobie tego wyobrazić! 













Przygotowałam dla Was kilka ciekawych piżam, żebyście nie myśleli, że muszą być one zawsze nudne :) 






















16 komentarzy:

  1. genialna masz tą piżamkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka cudowna piżamka !
    moje cieplutkie ubranko do snu jest w panterkę ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! sama bym taką chciała :)

    Ja preferuje właśnie takie dłuższe koszulki i do tego majty bokserki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. outfit of the... night? :D kurcze, zazdroszcze tej pizamki, w ogole wszystkie inspiracje fajne: czy tylko ja tu spie w rozciagnietej pizamie ze snoopym/hello kitty?! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. PS ja nie musze i nie chce szukac akceptacji wsrod moich cioc, wujkow itd. - stwierdzilam, ze bede sie zachowywac swobodnie. wole byc potepiona niz miec swiadomosc, ze dziwnie sie zachowuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne piżamy :)
    Hah, mam takie same łóżko :D

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the pattern mixing!

    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te piżamy. ;3
    Ps.: Nominowałam cię do Liebester Blog Avard, na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your outfit is so pretty! And that lipstick suits you really well...

    -Kati

    OdpowiedzUsuń