Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

kratka.

Witam! Co za  wspaniały przed świąteczny dzień :) od samego rana w domu wszędzie czuć choinkę, korzenne pierniczki... mmm.. uwielbiam to. W sumie to najfajniejsza cześć świąt. Czekanie na nie, przygotowywanie wszystkiego... No, a później i tak wszystko szybko zleci.

Hmmm...  No więc.. dzisiaj na sobie mam tweedową marynarkę, w sumie wygodną, jedna z moich ulubionych. Kratka i łaty na rękawach w sumie nadają jej klimatu retro. Do tego założyłam zwykłą koszulkę na ramiączka, spodnie baggy i cwelki. No i oczywiście na koniec dodatki - 2 bransoletki i skóropodobny pasek z wytłaczanymi kwiatkami :)









Co na sobie mam?
marynarka - vila
spodnie - bershka
buty - italy
koszulka - h&m
pasek - next
bransoletki - terranova






17 komentarzy:

  1. po prostu świetnie ;)
    bardzoo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this! Very cool jeans *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Particulsr style.i really like it

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ubrania c:
    Zapraszam do mnie:
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie rewelacja! marynara cudo, pasek, jeansy ;D nic bym nie zmieniŁA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle super!
    Masz "żywą" choinkę? Ja tez uwielbiam przedświąteczny nastrój :) szczególnie uwielbiam biegać z prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne spodnie

    Zapraszam do siebie i do obserwowania!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam marynarki wszelkiej postaci ;) subtelne ćwieki jak najbardziej na plus!
    oo, kolejna fanka "Ho Hey" ;) czad.

    hahahah pracowałaś w Modlinie na lotnisku?! wow :D przeszukiwałaś ludzi? xD to zawsze mnie wkurza hahahahahah

    OdpowiedzUsuń