Obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

ho hey

Cześć! Dzisiaj trochę ciepły post,bo za oknem jest zdecydowanie zaaaa zimno!  Dzisiaj pół dnia przeleżałam pod kocem z gorącym kubkiem czekolady. Przeziębiłam się na same święta, ale w sumie to byłoby coś nowego gdybym była zdrowa, więc w cale mnie to nie dziwi :) Za dwa dni już święta, zapewne w każdym domu jest teraz jeden wielki mejdej, bo wszyscy chcą się wyrobić z porządkami na święta :)  Oh, dobrze, że to wszystko już za mną i wszystko już w sumie gotowe :) Na dzisiaj w   planach mam jeszcze obejrzenie "Pamiętniku" już kilka razy planowałam zacząć ten film, ale jakoś ciężko mi się było za to zabrać. No, ale dzisiaj chyba nadszedł ten dzień!!!




















Ah, zapomniałam o tym wspomnieć! Z 2 tyg temu pojawił się już pierwszy zwiastun Sagi "Dary Anioła" Powiem szczerze, że byłam wręcz przekonana, że Jacea zagra Alex Pettyfer, bo to on znajduje się na okładce pierwszej części... Mam nadzieje, że  Campbell Bower spisze się i dobrze zagra w filmie :) 

// V.

16 komentarzy:

  1. hehj kaie fajne zdjecia :) + zdrowia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzyj Pamietnik! sama nie widzialam jeszcze, ale slyszalam same dobre rzeczy. zycze szybkiego powrotu do zdrowia! ho hey :))

    Modlin zamkniety do konca roku... ba dum tss.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka ;)
    duużo zdrowia ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ja tez miałam kilka podejść do Pamiętników i do tej pory nie udanych :D

    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie cała rodzina przeziębiona ;(
    zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas, my dear!

    And a Happy New Year ♥ ♥ ♥

    Let all your dream come true,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. Gladly following you via gfc and facebook :)
    fOllow me too if you want :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazałabyś kolekcję swoich butów? :)
    w jakich lubisz najbardziej chodzić, w jakich się zakochałaś, a nie możesz chodzić na co dzień. Największe hity i kity swojego zbioru? :)
    Proosimy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie pozytywne letnie zdjęcia;>

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie pozytywne letnie zdjęcia;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D Bardzo pozytywne :D
    Jak coś to zapraszam: http://zupelnie-inna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń