Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Locked Out Of Heaven.

Cześć :)  Już grudzień, coraz bliżej koniec świata, no  i oczywiście sylwester... Podstawa dobrej i udanej zabawy jest komfortowy strój umożliwiający nam  swobodne i wygodne poruszanie się.  Przygotowałam dla Was kilka sukienek, które mogą Wam pomóc w podjęciu odpowiedniej decyzji.




                                                 
  


No więc, powyżej mamy sukienki w czterech różnych kolorach. Dlaczego je wybrałam? Spodobał mi się strasznie krój! Ładnie wycięty dekolt i  pasek na talii świetnie podkreśla kobiecą figurę i uwydatnia biodra! Świetne kolory w zależności od tego kto w jakiej lepiej się czuje! (czarna -uwodząca , biała - kobieca, czerwona - czarująca, beżowa - elegancka )

 Dobra dla osób z wielkim biustem i biodrami.













tył :)
 Zdecydowanie uwielbiam sukienki na długi rękaw! Nie wiem czemu, ale wydają mi się najbardziej kobiece. Co z tego, że dużo sukienek jest obcisłych z dekoltem do kolan, a przecież nie o to chodzi! Wiele osób uważa, że oznaką kobiecości jest pokazany biust. Niestety często babeczki przesadzają i jest z tym jeden wielki nie wypał, bo coś się komuś przesuwa i pokazuje nie to co trzeba, albo wypadają pewne zawartości ubioru. :)  Kiedy widzę kobietę w takiej sukience, wydaje mi się  skromniejsza i bardziej elegancka,.Mam wrażenie, że podchodzi do swojej osoby z dystansem i zamiast używać biustu jako ozdobę inwestuje w prawdziwe ozdoby tkj. piękne buty czy też dobrze dobrana biżuteria. Często takie sukienki wydają się nam nudne, bo pokazują mało ciała, ja tak nie uważam. Pierwsze dwie pokazuję kości obojczykowe, które mogą zostać świetnie wyeksponowane, do nich najlepiej założyć jakiś dłuższy łańcuszek i włosy spiąć w rozwalającego się koka. Ktoś ko nie lubi klasycznych zwykłych sukienek może zainwestować w sukienkę z cekinów, która na pewno nie zostanie potraktowana obojętnie w tłumie. Można też wybrać tą która jest z koronki.
Dobre dla szczupłych osób, o w miarę szerokich biodrach.










Mmm... ta kolejna piękność przykuła moją uwagę zdecydowanie dzięki świetnemu kolorowi. Cekiny sprawiają, że sukienka wygląda jakby była wykonana z rybiej łuski. W świetle reflektorów, z każdym Twoim obrotem będzie zmieniała swój kolor i sprawi, że cały czas  będziesz błyszczała. W tego typu sukienkach chyba najbardziej widzę duże cycki i okrągłe biodra :)




Nadszedł czas na faworytki większości dziewczyn! Sukienki bez ramiączek z pięknym dołem wyglądającym jak 'odwrócony tulipan'. Są wygodne, zwiewne i nie ograniczają naszych ruchów. Są  w sumie dobre dla każdej sylwetki. Mogą pomóc nam wyeksponować nasze atuty (ładne kości obojczykowe) jak i przykryć niedoskonałości (brak talii lub za duże biodra). Pierwsza ma wyjątkową górę, która pokryta jest cekinami, dzięki wzorkom sprawi, że to co małe zwiększy swój rozmiar. Dzięki   krótkiej spódniczce i podwyższonemu stanowi sprawi że nasze nogi staną się optymalnie dłuższe. 2 też ma świetną górę która ma specjalny krój, który podniesie piersi sprawiając że będą wyglądały na jeszcze większe. Połączenie czerni i brudnego różu doda nam uroku i elegancji. 3 ma skórzaną górę wykończone ćwiekami, które w tym sezonie są zdecydowanie IN! Asymetryczne cięcia w spódnicy sprawią że nasza figura będzie zgrabniejsza! 4 - Kropki i czerwień... mmm... kobieco a zarazem dziewczęco. 





W tym sezonie też modne są baskinki. Wielu osobom się nie podobają, ale ja jestem jak najbardziej na tak. Podobają mi się dlatego, że pomagają podkreślić talię, której tak na prawdę nie ma. 1- skórzana bardzo mi się podoba. Wydaje mi się, że ma dwojaką osobowość. Tak, wiem, że to tylko sukienka, ale gdybym zobaczyła dziewczynę w takiej sukience, zastanawiała bym się jakie ma nastawienie, bardziej bojowe, czy romantyczne. Oczywiście do tego dochodzą jeszcze dodatki, które dodają charakteru. Czerwone usta.... rawe. Zdecydowanie, dla odważnej dziewczyny!
2 - kwiecisty wzór, ramiączka. Wydaje mi się, że ta lepiej by się nadawała dla osoby szczuplejszej. Jest bardzo kobieca. Kolory są bardzo dobrze stonowane i  nie ciężko byłoby trafić w dobre dodatki. Dzięki kolorowym płatkom możemy wybierać w całej gamie barw.







Czemu ta mi się spodobała? Zdecydowanie duży plus za górę! Dla mnie po prostu jest piękna! Cekiny świetnie na niej wyglądają. Sprawiają wrażenie, że się po prostu sypią. Haha, moje skojarzenia? Rycerze zodiaku. To była  bajka. Jak byłam mała to często ją oglądałam. Była tam jakaś dziewczyna, która właśnie miała podobną zbroję , do tej sukienki. haha oj, trochę śmieszne skojarzenie.









Ta różowa piękność przykuła mój wzrok nietypowym krojem i nakładanym się na siebie materiałem. Wydaje mi się, że ta byłaby idealna dla dziewczyny  o okrągłych kształtach. Góra jest tak wyprofilowana, że piersi podniosą się do góry, a brzuch zostanie przykryty. Delikatny kolor sprawi, że będzie wyglądała pięknie. Do niej najbardziej widzę jakieś złote lub czarne dodatki :)






 UWAGA!
Teraz, sukienka, którą osobiście bym założyła, przypadła mi najbardziej do gustu, jest najpiękniejsza, najelegantsza.... taaakkk... i co jeszcze? Sukienka, która mi się najbardziej spodobała, to teoretycznie, zwykła czarna, ale będąc zwykła, byłaby tylko zwykła, prawda? Dlatego, została wyposażona w cięcia na brzuchu, oraz piękny wycięty tył  przyozdobiony zamkiem.






Mrahhh.... no i oczywiście najważniejsze są dodatki. czyli.... piękne buty. Strój bez butów, to nie strój! Tylko, na które się zdecydować?


                                                                                     
                                  











w niecałe dwa tygodnie weszło tutaj ponad 2 tyś osób! DZIĘKUJĘ!


18 komentarzy:

  1. ta co Tb się najbardziej podoba to mi też:) Wgl te cekinowe są śliczne i te bez ramiączek. widzę siebie we wszystkich sukienkach oprócz tych pierwszych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam wszelkie sukienki z cekinami!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the sequin dresses, they are absolutely beautiful xo

    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. these are lovely, great post love!

    http://supposeishouldblog.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  5. model sukienki numer 1 rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. I must say I LOVE your banner!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing dresses, dear! Awesome post, thank you!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obsessed with your post,love!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Those shoes are really crazy! I love a lot of these dresses! *_* Very very nice!
    Thank you so much for your nice comment, dear <3
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne te sukienki bez ramiączek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesu.
    Świetnie stroje, wszystkie są piękne, każdy znajdzie coś dla siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dość tej elegancji! na sylwestra chętnie wybrałabym się w dresie... haha. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great dressess!!!
    These black sandals with bow are amazing!
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń