Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

:)

Cześć! Nareszcie udało mi się ogarnąć zdjęcia i szafę... prawię cały dzień spędziłam na układaniu, później byłam na zbiórce żywności, więc trzeba przyznać to był ciężki dzień, dlatego teraz wieczorny chillout z dobrym filmem. ("Razem czy osobno") W sumie to już się kończy... haha no i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba, soundtrack jest świetny ;) 











 Lubicie łączyć dżins z dżinsem, czy uważacie, że to to połączenie nie wygląda najlepiej?




 To jest, moja ulubiony kotek, który zadomowił się w mojej szafie i przyleciał prosto z Egiptu.
Prezent  od Jajeczka. :)



 No i teraz moje dwie ulubione marynarki :) 1 - koronkowa ze Stardivariusa, beżowa, w sumie elegancka, ale też i dziewczęca, pasująca do dżinsów, sukienki czy nawet zwykłych czarnych legginsów. 2 - kraciasta z łatami na łokciach -  Vila, dlaczego ją lubię? jest wygodna i w sumie też pasuje do wszystkiego. odpowiednia na każdą okazję :)




Lubicie szelki? Powiem szczerze, że ostatnio mam do nich słabość...
A tak, wyglądała moja szafa po 2 godzinnej męczarni...


Wracając do zbiórki żywności! Udało się nam zebrać 308kg! uhu, aha!
Wielkie, gorące, przekochane całusy dla Dyśki, Boba i Ewci <3 <3 <3


Z Dyśką Los Lamos ;>







7 komentarzy:

  1. sprzątanie u mnie wygląda podobnie- to istny horror!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koronkowa marynarka jest przecudowna! ohh ja tez bym musiała uporządkować szafę ale nie mam weny do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My clothes look the same...haha... :P
    Thank you <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączenie dżinsu z dżinsem jest foux pas. (:

    OdpowiedzUsuń