Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2012

blue jeans.

Szeia! Jutro co?! PIĄTEK! Nareszcie... ten tydzień był dla mnie wyjątkowo pechowy... no, ale cóż, tak bywa. Nikt nie mówił, że cały czas będzie dobrze! Najważniejsze to się nie poddawać i dawać z siebie jak najwięcej ;) Co powiem o dzisiejszym stroju? Szczerze, dupy nie rwie, staniki nie spadają. Nie jest zły, ale jednak czegoś mi brakuje. Nie wiem, jakiegoś drobnego szczegółu, który mógłby go ożywić. Może czerwony pasek? Albo inny sweterek? Eh... nie wiem... już za późno, bo dzień się kończy, no ale najważniejsze, że był wygodny :) Zwykłą jeansową koszulę połączyłam z białymi spodniami. Głównym dodatkiem był pasek koloru naturalnej skóry z wytłoczonymi kwiatkami. Prezent od mojej przyjaciółki <3   Jak Wam się podoba?













Co na sobie mam?
sweterek - NN
spodnie - h&m
pasek - next 
koszula - DemiCo





17 komentarzy:

  1. pasek śliczny :) jeans oczywiście też super! ten sweter ewentualnie bym wymieniła, może na jakąs marynarkę? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł mi sie centralnie skojarzył wlasnie z piosenką Dany Del Ray :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty masz piękną koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się outfit podoba :)

    + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. we have the same color on the wall :) beautiful post! I follow you :)
    http://with-out-nose.blogspot.it/
    I'll be waiting
    kisses,
    Like a clown

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania i zdjęcia. Zakochałam się w Twojej koszuli :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. You chic lady!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest boska! a całosc swietnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I see... I need a denim blouse, too ;)
    Looks so cute!
    Thank you so much for visiting me, dear :)
    xoxo Lola

    OdpowiedzUsuń
  10. Fun photos!

    NLxx
    www.my-changing-room.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Mnie lepiej byłoby bez sweterka;))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylówka *.*
    obserwujemy może ?

    OdpowiedzUsuń