Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

heloł.

Cześć :)  Dzisiaj  dzień strasznie szybko mi minął.. nie miałam siły wybierać ubrań i tworzyć jakichś w miarę ogarniętych kompletów... dlatego, dzisiaj, z okazji, że moja twarz jest jeszcze nie znana, będziecie mieli okazje dobrze zapamiętać moje rysy hahaha żal. sorry, ale serio nic nie chciało mi się działać w tym kierunku :D






















Podobają się Wam takie włosy? Mam straszną ochotę coś takiego zrobić, ale mam wątpliwości, bo zniechęca mnie trochę myśl o tym jak one będą odrastały... no a wyrównanie włosów to będzie dobre 3 lata..      /v.


10 komentarzy:

  1. Świetny blog <3 a co do włosów... hmm... chyba bym się nie zdecydowała na taki wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje, że odwiedziłaś mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz groźne spojrzenie he he :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo oryginalną urodę! :) mega drugie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestraszyłam się tego zdjęcia z pistoletem :D.
    A włosy fakt świetnie wyglądają, tylko że gorzej z tym odrastaniem...

    OdpowiedzUsuń
  6. a już Ci sie spełniło coś? xD

    OdpowiedzUsuń