Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

.

HEJ! Dzisiejszy dzień nie był taki zły... No, tylko kilka kartkówek, ale co tam :) Ważne, że już po... Jak się cieszę, że jutro już piątek, tudzież weekendu początek! No, nie jest, aż tak źle. Pogoda w sumie była dzisiaj ładna, było ciepło, słoneczko świeciło, więc od razu humor był lepszy. Mam coraz większą ochotę wchodzenia na tego bloga i wgl. mam jakąś ochotę zaangażowania się w niego w 100%! W sumie fajna sprawa, pokazywać swój styl dla ludzi o podobnych zainteresowaniach :)  Wiadomo, początki są ciężkie, ale jak się ktoś uprze, to może z czasem coś wyjdzie :) 
Jak się Wam podoba mój dzisiejszy ubiór? 










 sweterek - atmosphere
sukienka -  ???
kurteczka - ???
szalik - ??? 
rajtuzy - gatta 
buty - fishbone 





19 komentarzy:

  1. dobre określenie, haha! :D
    też lubię blogować, ale w moim przypadku - samo pisanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz :) ja akurat chciałabym się rozwinąć w kierunku mody i tych spraw feszyn dizajnerskich i srutututu dzikie węże :D hahaha

      Usuń
  2. Ja pewnie nigdy nie poświęce się blogowaniu w 100% bo zwyczajnie zawsze cos innego zabiera mi czas;) Spódnica nie w Moim typie ,ale kurteczka jak najbardziej;)) Rozwijaj się i zyczę powodzenia w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba się, bardzo się podoba ! :D rozwijaj się nam tu, będę wpadać częściej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne zdjęcia, lubie takie! :D Dzieki za odwiedziny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba. Słuchaj kochana. Jeśli jesteś otwarta na wszelkie pomysły, to zagadaj do mnie: karina215@tlen.pl Mam taki mały pomysł na Twój image bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze poradziłaś sobie z tą cholerną weryfikacją obrazkową.
      Masz prześliczne brwi! I w ogóle jaram się piegami. Taki typ urody jak Ty masz - bardzo bym chciała mieć. :)

      Usuń
  6. Życie jest piękne, tylko ludzie to chu..., którzy nie potrafią brać z niego jak najwięcej, garściami i nie potrafią go docenić. Szkoda, że niektórzy tak bezustannie wegetują.. żyją bez celu, bez ambicji...

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :)) ten kolor kominka, świetnie Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, lubię jeans we wszelkiej postaci :D

    OdpowiedzUsuń