Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

mentol

Cześć ;) To jest moja dzisiejsza wyjściówka. Co na sobie mam? Hmm... Czarna klasyczna kurtka, pasująca do wszystkiego, no więc zmieszałam ją z beżowym dzianym sweterkiem. Bardzo ciepły, dlatego mogę chodzić rozpięta. Sweterek nie jest golfem, dlatego żeby się nie przeziębić założyłam  turkusowy, gruby szalik z dziurkami. Wydaje mi się, że turkusowy dobrze komponuje się z miętą, dlatego tego koloru są spodnie i torebka, która ma imitację węża. No i zostają nam buty. Czarne kaloszki, odpowiednie na każdą pogodę. Na koniec zostają jeszcze dodatki tkj. turkusowe kolczyki w kształcie skrzydeł i podobny lakier do paznokci. Co Wy na to ? Pasje wam czy jednak coś byście zmienili? / v.








torba - mohito
buty - carry
spodnie - H&M
kurtka - F&F



24 komentarze:

  1. mnie się nie podobają takie ogromne torby, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna na torba ! :)) A kolor jeszcze lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super piosenki :D A torba fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za odwiedziny ;) i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Diamonds <3
    A spodnie i torbą są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torba !

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba- też chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za komentarz ,twój komentarz był pierwszym od kogoś "obcego" : D

    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę tą torbę;) straaasznie mi się podoba, miętowy jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta torba:) kalosze dobre na taka pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna torba ogólnie mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo wyglądasz świetnie ! :)
    będę odwiedzać jak najczęściej i zapraszam do mnie :*
    Werrcia

    OdpowiedzUsuń
  13. torba super zwraca na siebie uwagę, fajny kolor! podoba mi się "zabawa długościami" ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam uniwersalne ciuchy, mam taki płaszcz, do którego można załozyć chyba wszystko ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej torebce *.*

    OdpowiedzUsuń