Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

blak end łajt

Cześć! Dzisiejszy dzień w sumie udany. Musiałam pisać kartkówkę z niemieckiego... ojej... w sumie lubię ten język, ale jakoś ciężko idzie mi jego nauka... hmmm... ciekawe czy tylko mi? Dobrze, że jutro mam tylko sprawdzian z biologii i do końca tygodnia już wolne... Mniam, wyczuwam weekend :) Macie jakieś jakieś plany na andrzejki? Nie możecie się doczekać wróżb? Ja baardzoo... cały rok na to czekam :) 

Wgl, to chciałam Wam bardzo podziękować, za to, że odwiedzacie tego bloga, bo w tydzień było 1111 wejść!!! Pierwsza ładna i ważna cyfra dla mnie!!! Mam nadzieję, że cały czas tak będzie, jeszcze raz Wam bardzo dziękuję!!!

Oto zdjęcia z dzisiaj : 













Co na sobie mam?
bluzka - h&m
spodnie - reserved
bluza - staff by maff





15 komentarzy:

  1. zdjecia fajne , maja swoj klimat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za niemieckim nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ta bluza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę niemieckiego, grrrr.
    obserwujemy >

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest cudowna, jestem nią zachwycona, wspaniałe ombre :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fun cardigan! Thanks for stopping by my blog!
    Ginny
    mynewfavoriteoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. really really nice pics!
    thank you for your comment :)
    the baG girl
    www.thebag-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza podoba mi się bardzo ,bardzo, bardzo;);)

    OdpowiedzUsuń