Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Sometimes dreams come true ...

Witam! Jestem wręcz pod wrażeniem! Jutro jadę na Warsaw Fashion Weekend. Nie mogę się doczekać! Zawsze marzyłam o pokazie mody, a teraz mam okazję w nim uczestniczyć! Jest to dla mnie zupełnie coś nowego! Ktoś z Was tam jedzie? Jest to niezła okazja żeby zobaczyć, co nowego w modzie piszczy. :) Nie mam pojęcia w co się ubrać. Najchętniej jakieś dżinsy i trampki, ale to raczej nie odpowiednie miejsce na taki strój.
 Najchętniej założyłabym taką sukienkę... Oczywiście Top Shop... Pięknie wykrojona góra która może w dobry sposób "wyeksponować" nasze krągłości. Dół sukni ciągnie się do ziemi więc nie mamy się czym przejmować, że nasze uda lub łydki są przygrube. 
 Wydaje mi się, że świetnym dodatkiem tutaj byłaby torebka w kształcie serca na cieniutkim łańcuszku i turkusowe buty, które przykuwałyby uwagę. Co Wy na to? Ubralibyście to?





If you believe in you

Sometimes dreams come true

5 komentarzy:

  1. Świetne buty!
    Dziękuje za odwiedziny i Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie, ale czekam na foto reportaz u Ciebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. love the shoes

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń