Obserwatorzy

środa, 3 października 2012

Cześć :) Zaczynamy przygodę z modą!  Jak każdy wie, początki bywają słabe, ale nie warto się poddawać :) Lubię modę, ale nie wiąże z nią swojej przyszłości. Mój styl jest ciężki do opisania. Nie lubię gonić, za modą, wolę żeby to ona goniła mnie. Dzięki wielu ciekawym projektantom mam możliwość wyrażenia tego co siedzi mi w głowie.
Mamy tu sweterek, niby zwykły ale podoba mi się w nim to, że jego szara włóczka jest przeplatana czarną. Dodatkowo fajny efekt dodaje mu to, że wygląda jakby był rozciągnięty dzięki czemu możemy otrzymać "niechlujny" efekt.

Koszula ma w ciekawy sposób wykończony kołnierz :) Nie są to tradycyjne, stożkowane ćwieki tylko okrągłe. Jak narzucimy na to sweterek (np. ten wyżej), zapniemy się pod szyję, będziemy mogli przepleść zwykłą czarną wstążkę, żeby wywiązać słodką kokardkę która da nam efekt "wzorowego ucznia".
Torba w wojskowym stylu doda nam cięższego efektu, ale  będzie idealnie pasowała do...

... pikowanych butów na grubym obcasie. 
Do tego możemy założyć spodnie, spódniczkę a nawet czarne legginsy. Oczywiście nie powinniśmy zapomnieć o dodatkach, żeby doprawić nasz strój. Można założyć wielkie okrągłe kolczyki, włosy  związać w wysokiego rozczochranego koczka, dzięki czemu podkreślimy linię szyję, albo zamiast wiązać włosy mogą zostać rozpuszczone.


No, ale czy to nie prawda?

3 komentarze:

  1. wlasnie taka koszula mi sie marzy:)


    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochote;):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń